AVON - chybějící zboží ale na faktuře je

Anonymní
26.3.20 08:58

AVON- chybějící zboží ale na faktuře je .

Ahoj holky už asi rok a něco objednávám u avonu a až včera jsem koukala jak puk protože mi v krabici chyběli dva produkty a přitom na faktuře psané jsou. Ok volala jsem na info tam mi paní sdělila, že mi vrátí peníze a napíšou to jako dobropis, jenže já dneska koukala a je to psané na účtu jako vrácení zboží. Těžko budu vracet něco co nemám :) Nemáte s tím někdo zkušenost? Děkuji

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

26.3.20 09:07

Ahoj, mně už se to stalo několikrát. Zboží bylo zaučtováno, ale přišlo s další objednávkou. Vždycky napsali na konci faktury, že zboží dodají s další objednávkou. Nemáš tam něco takového psané? :slight_smile:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
878
26.3.20 09:09

Mě jednou taky nepřišlo něco, volala jsem tam asi za 3 týdny, protože jsem si myslela, že si to vzali moje holky. Řekli mi, že je to dlouho, ale že udělají vyjímku a zboží mi poslali v další zásilce. Dělám Avon asi 14 let, toto se mi stalo jednou v loňském roce. Jednou mi poslali něco jinýho, a vyměnili mi to.
Asi tě paní nepochopila. Nebo jsi nepochopila ty ji a žádné zboží od tebe nečekají a peníze ti dali dobropisem.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.3.20 09:25

@kačka39 aha no jak říkám nikdy žádný problém jsem s avonem neměla naopak a až teď ale já v práci taky dělám někdy blbosti takže se nedivím že se někdy něco nepovede :) jen nerozumím těm debropisum atd :D takže nic nikde já vyplňovat nemusím? :P

  • Nahlásit
  • Citovat
878
26.3.20 09:50

Asi zavolej na info linku, nebo napiš své koordinátorce, zónové manažerce nebo někomu, s kým jsi ve spojení.
Ale když zboží vracíš, tak se ti to zobrazí na účtě, až když jim zboží dorazí. A když se ti to zobrazilo hned, tak to bude asi v pořádku. Tak nic nečekají. Když jsem volala na tu jejich info linku, tak ty operátorky byly ale takový divný. Měla jsem pocit, že mluvím s mimoněm. Ale já tam volala, už je to hodně dlouho. Třeba se už naučili komunikovat. :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
26.3.20 09:56

@kačka39 no mě spíš přišla naštvaná včera ta moje managerka nebo co je to :D takže jsem se nevyptavala :) nevím peníze odecetli hned za ty dva kusy tak snad nic nečekají :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
878
26.3.20 10:07

Všichni jsou naštvaní. Málo prodejů, lidi kupují asi jenom desinfekční gely. Já objednávám z každého 2-3 ktalogu, managerku jsem nikdy neviděla ani jinak nejsem s nima v kontaktu. Když chci něco nekosmetického, třeba kabelku jsem jednou chtěla, tak to je vždy nedostupné. Ale právě mně vždy udivovalo, že zásilky byly v pořádku a nikdy tam nic nechybělo, i když jsem toho třeba měla hodně. Pracovala jsem chvíli na expedici a vím, jak to člověk lehce pokazí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama