Babička si ověřuje, jestli docházím na brigádu

Anonymní
13.4.21 21:20

Babička si ověřuje jestli docházím na brigádu

Hezký večer, měl bych k vám žádost o radu, je mi 17, a začal jsem chodit na brigádu na Poštu, babička mi nejspíš nevěří že tam docházím - podotýkám že nejsem flákač, nebo typ který by na brigádu nechtěl chodit, a denně volá vedoucí jestli docházím do práce, samozřejmě to babička zatlouká za zamínkou že tam volá, protože se ptá kdy jí dorazí důchod (chodí jí na účet), nebo kdy jí přijde balíček. Co by jste dělaly vy? Mrzí mě to

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
53451
13.4.21 21:28

Má nějaký důvod, že nevěří nebo má takovou povahu?
Mi tohle špehování dítěte, jestli chodí na brigádu nepřekvapuje. Že to stejně udělala mamka naší neteři. Taky volala, jestli dochází na brigádu. A švagrová to má teda v povaze :zed:.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.4.21 21:45

@Kelsey Neměla by mít důvod, studuju, mám brigádu, a dost mě to mrzí

• Citovat
  • Nahlásit
5362
13.4.21 21:48
@Anonymní píše:
@Kelsey Neměla by mít důvod, studuju, mám brigádu, a dost mě to mrzí

Takže žádnou zkušenost s tím, že bys byl nespolehlivý, nemá?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8261
13.4.21 22:01

A ty s babickou žiješ? Vychovává tě?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8175
13.4.21 22:01

Z jakého důvodu si babička ověřuje tvoji brigádu?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8175
13.4.21 22:02

Babička tě má v péči?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
346
13.4.21 22:10

A nemá babicka spatnou zkusenost s tvymi rodici? ( svou dcerou nebo synem) ze si treba rekla ze nechce opakovat chyby.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.4.21 22:15

S babičkou nebydlím, bydlím s mamkou, taťka - její syn, od nás odešel za přítelkyní, ale vídáme se a máme dobrý vztah, jen mě mrzí to ověřování, ale asi se nad tím povznesu, mám čisté svědomí.

• Citovat
  • Nahlásit
412
13.4.21 22:17

Málo informací.
S babičkou žiješ?
Rodiče existujou, fungujou?