Bakalářská práce - Rodičovský příspěvek

3
30.5.21 18:18

Bakalářská práce - Rodičovský příspěvek

Zdravím všechny maminky :)

Jsem studentkou VŠ a má Bc práce bude na téma rodičovský příspěvek.
Je mi 21, osobní zkušenosti tak nemám a zajímaly by mě ty Vaše :)

Je něco, co byste na něm změnily?
Samozřejmě, každému by se líbilo, aby byl vyšší… Ale spíše, zda byste nebyly třeba pro to, aby na něj například musel vzniknout nějaký nárok jako na mateřskou. Dnes rodičák dostane každý.
Nebo zda by se jeho výše neměla vypočítat z výše platu za nějaké dané období. :)
Nebo aby nepropadala nevybraná částka při brzkém narození dalšího dítěte.
Zkrátka zda Vy, co už s ním máte osobní zkušenost, nevidíte nějaké jiné řešení, apod, které bych mohla v druhé části práce rozebrat, a snad třeba i někoho „nahoře“ inspirovat? :)

Předem mockrát děkuji za Vaše odpovědi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
16885
30.5.21 18:26

A tohle jako má být výzkum? Konzultovala si tuhle metodologii se svým vedoucím práce?

Protože takhle nestruktourovanou plácaninu na internetu ti při obhajobě hodí na hlavu.

Pokud chceš z nějakeho duvodu začít s nestrukturovanými dotazy, tak si domluv online setkání, nahraj to a pak to kotuj, ale teda položit volný dotaz na foru, s návodnými otázkami je něco, co by neprošlo ani ve středoškolske seminárce.

Jinak tedy diplomove práce neslouží k tomu, aby si někoho inspirovala, od toho je občanský aktivismus, ale aby si dokázala, že si porozuměla tomu, jak funguje vědecká metodoloigie a že umíš sepsat odbornou práci. A v tom teda zřejmě dost plaveš.

Tohle je WTF i kdyby to bylo nějaký základní pruzkum pro hledání toho jak výzkum řešit kvalitativně.

Forma je skutečně duležitější, než impakt.

Příspěvek upraven 30.05.21 v 18:28

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9010
30.5.21 18:26