Banán v měsíci a půl?

166
21.12.20 09:30

Banán v měsíci a půl?

Hoj holky. Nedávno jsem se tu ptala. Šlo o dcerku měsíc a půl, která mi přestala jíst. Dnes jsem volala svému lékaři. Je to hodně starý pán. Stará škola, jak se říká. Ale zarazilo mě, co mi poradil. Že nás chce zítra vidět a pokud už to mala hlady nebude davat, mame ji dat rozmixovany banan slazeny glukopurem a s troskou odstrikaneho mm. Že je to pořád lepší než to vzdát s um. Přijde vám to v měsíci a půl ok? Já vůbec nevím, jestli to bude umět polykat. Ještě ji zadusim. :-) Máte některá zkušenost? Pak už snad dám pokoj. První holka měla problém s polykanim i ve 4.mesici, když jsme začínali s prikrmy. Ani nevím kolik toho banánu ji muzu dat

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5679
21.12.20 09:32

Změn doktora proboha 8o jako vcem ti pomůže banán ohledně kojení? Um není jed.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24192
21.12.20 09:34

Pokud dítě nesaje, tak bych mu klidně dala UM a neexperimentvala bych s nějakým banánem (btw, banán staví) a ještě odlazeným. :zed:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13309
21.12.20 09:37

@ašímanaj Netrap decko hlady a kup UM. Ja vyrostla na UM a muj syn taky. Oba se mame skvele :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
634
21.12.20 09:43

No tak jako neumre na to, ale podle mě je to nesmysl. UM není jed. 2 děti jsem kojila, třetí bylo od asi 7 měsíců na UM, napřed jsem to strašně řešila, ale ve výsledku to bylo super, dcera konečně byla spokojená, zasycena, začala pěkně spát… No zpětně jsem si říkala, že jsem byla blbá a zbytečně ji trápila hlady, mohli jsme mít klid už dřív, kdybych nebazirovala na kojení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4910
21.12.20 09:48

Proboha co to je za doktora. Změnit!!! A kup láhvičky a UM a nakrm mimčo. Budeš spokojená ty i miminko.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10102
21.12.20 09:56