Bělení zubů s Whitepearl

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Marcela 812
Povídálka 43 příspěvků 28.04.19 18:35
Bělení Whitepearl nebělí?

Zdravím, :)
vzhledem k tomu, že stále studuji a nechci tolik utrácet za ordinační bělení, rozhodla jsem se vyzkoušet Whitepearl. Všude možně jsem našla pozitivní zkušenosti a také i hezké výsledky. Diskuze byla pár roků staré a lidi si stěžovali na hořkou chuť atd a psali, že je to s obsahem peroxidu. Přípravek používám asi 5 dní a výsledek není ani minimální. Chuť vůbec není nahořkla, spíše taková…„příjemně svěží“.Složení je zároveň bez peroxidu na bázi sody. Máte někdo pozitivní zkušenost s tímto bělením například v posledním roce? Je mi jasné, že složení produktů se stále mění a jsou různé nové vyhlášky, ale bojím se, zda se bez peroxidu, který tam dříve byl, dostaví vůbec nějaké zlepšení. :think: Ráda piju kafe a geneticky mám ne vyloženě, ale lehce nažloutlé zuby.Budu ráda za každou zkušenost. :P

Reakce:
Uživatel je online18verca
Kecalka 131 příspěvků 28.04.19 19:29

Já dostala whitepearl na Vánoce a nepomohl mi, neměla jsem pocit, ze by to bylo nějak lepší :( čekala jsem od toho trosku víc no, i když ty recenze nebyly taky moc super :lol:

Andrea.Tom
Ukecaná baba ;) 1805 příspěvků 28.04.19 19:30

Počkat, odstín zubů je dána geneticky? :D :D to slyším prvně.. Přece zuby mají odstín z jídla a životosprávy ne?.. no každopádně na tvůj dotaz, ptala jsem se zubařky, zda něco bělí, něco, co je běžně na trhu a řekla mi, se neá říct že vyloženě bělí.. Jen to „stáhne“ ten pigment o je z jídla, ale jinak nezbývá než klasika jít na bělení.. Já mám bohužel ve předu bílou výpln takže je pro mě bělení K. O.. i když mám lehce žluté zuby.. Ta výpln by byla potom tmavší než zbytek.. pro mě zbytečné.. 8)

Uživatel je online18verca
Kecalka 131 příspěvků 28.04.19 19:59