Bere to vážně nebo se chce pobavit?

Anonymní
28.4.20 21:19

Bere to vážně nebo se chce pobavit?

Zdravím :lol: Jak začít? Jsem 10 let zadaná, poslední 3r jsme spolu kvůli dceři. Začal mi psát muž, který je z mého rodného města, neměla jsem o něm ani páru, ale máme spoustu společných přátel..já ho nejprve odpálkovala, že jsem zadaná, byť nešťastně a mám dítě..proč si přidělávat ještě větší starosti? Po čase jsem mu po několika dalších zprávách dala šanci, abychom se poznali zatím jako přátelé a tak jsme si vyrazili na procházku, popovídali si o sportu, se kterým jsem chtěla jako začátečník poradit. Proběhla procházka číslo 2, kde jsme rozebírali vztahy a vypadlo z něj, že se bojí a nechce vztah (dost mi to utkvělo v hlavě), proběhl výlet číslo 3, výlet číslo 4, všude se o mě moc hezky staral, a další týden na to hned seznámení s celou jeho rodinou při grilování u jeho maminky na zahradě, kam mě pozval, abych šla s ním a kde jsme vystupovali už jako partneři - rodina o mě věděla, takže všem, včetně bratra, strejdy, maminky i 85leté babičky mě představil. Bylo mi tam dobře a s ním je mi hezky také. Vídáme se jen o víkendech, přes týden jsme každý jinde a oba většinou v práci a občas mi připadá, že ta komunikace vázne…do té doby než se vidíme. Zažívám s ním úplně jiné věci..je mi s ním zkrátka moc krásně..Dokážu si představit, že opouštím to nefunkční a začínám to nové. Vím, že řada z vás mě tu odsoudí, že jsem nejprve něco neukončila :( Nebudu tu psát proč, není to vůbec jednoduché a otec mého dítěte není svatý. Jen mě zajímá názor na to, jak byste to vnímali? Pokud by šlo chlapovi jen o jedno, představil by mě rodině? 8o Bavíme se spolu o tom, že jsem vlítli do situace, která není jednoduchá, ví o tom, jak to mám, a sám je prý zvědavý, jak toto dopadne. Ale jinak je dost zdrženlivý, netlačí na pilu, o to víc mě zaráží, proč mě vzal po ani ne měsíci do rodiny?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2081
28.4.20 21:35