Běžci začátečníci

3157
8.5.15 13:29

Běžci začátečníci

Krásné odpoledne všem :mavam:

Vím, že je tady aktivní debata o běhání, ale nakoukla jsem a tam už se běhají maratony :) Já dneska uběhla 2 km a bolí mě kolena :mrgreen:

Je tu někdo do party, nějaký začínající běžec? Já začala tenhle týden. Dneska jsem běžela potřetí. Dvakrát super, úplně mě to nabilo a i jsem cítila problémové partie, tak jsem měla radost. Dneska jsem teda trochu jak zbitý pes, to ty klouby. Ale baví mě to, hlavně taky vypadnu od dětí a mám z toho celkově dobrý pocit, takže určitě u toho zůstanu a budu trénovat. Přidá se někdo?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Thesis
8.5.15 13:31

Tak já běhám teprve 8 dní, z toho dva dny pauza a jsem úplnej začátečník :lol: :lol:

• Citovat
  • Upravit
2790
8.5.15 13:33

Ja jsem byla zatím 2× s přítelem. Ten je teda mnohem lepší běžec než já. Já naposledy běhala někdy na základce :roll: Poprvé jsme měli trasu něco přes 6km. Nedalo se to samozřejmě uběhnout celé, tak jsem střídala běh s rychlejší chůzí a za třičtvrtě hodiny bylo hotovo. Druhý pokus byl o dva kilometry delší a za hodinu deset v cíli. Po tom prvním běhu mě dost bolely stehenní svaly, po tom druhém už naštěstí v pohodě. Bohužel z časových důvodů nemám možnost běžet nějak pravidelně, takže rozestup mezi prvním a druhým pokusem byl cca 14 dní. V průběhu běhu se mi mísí pocity že umřu a že je to super :mrgreen: Doufám, že postupem času budu spíše pociťovat tu druhou variantu :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3157
8.5.15 13:41

@baracudas Z ničeho sis dala hned 6 km? Tak to jsem teda žabař :lol: Já si našla tréningový plán pro začátečníky, zjistila jsem teda, že nejsem úplný začátečník, že uběhnu víc, ale i tak, trasa 2,5 km, trochu chůze, takže jsem uběhla tak ty 2. Ale dneska jsem už běžela skoro celou cestu, takže si asi přidám.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
8.5.15 13:45

Tak se pridam, ze bych vecer taky chtela zacit.