Bezohlednost přítelovy sestry?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.06.19 12:23
Bezohlednost přítelovy sestry?

Ahoj všichni :) můj dotaz nebo příspěvek nebude žádné drama, spíš mě zajímá váš názor a samozřejmě budu ráda spíše za ty pozitivní a milé příspěvky :lol: :srdce: jde o sestru mého přítele..s přítelem jsme spolu přes dva roky nebydlíme spolu, já studuji VŠ a on chodí do práce.. jeho sestře je 17 a patřičně si užívá života a chodí na všelijaké party, oslavy atd atd, v tom problém netkví, avšak z těchto pravidelných oslav či čeho všeho možného chce vždy po příteli odvoz, tam a samozřejmě i zpátky :lol: :mrgreen: Když to bylo sem tam, tak jsem to zvládala tolerovat, vždyť je to jeho sestra proč by ji někam neodvezl.. ale poslední 2 měsíce už mi to začíná lézt mírně na nervy a sestra chce odvoz každý víkend na nějakou její akci.. mrzí mě to, protože dříve jsme víkendy s partnerem trávili společně a jezdili na výlety a teď už se mi ani žádný náš program plánovat nechce, protože stejně přijde ona a překope jak jeho plány tak samozřejmě tím pádem i mé… s přítelem jsme se o tom bavili už víckrát a několikrát říkal, že se z toho snažil vykroutit, ale ještě se do toho třeba vložila jeho mamka a řekla, že ji prostě odveze a basta.. upřímně nevím co si už o tom mám myslet.. a jsem z toho otrávená.. poradíte co s tím? Je to svým způsobem prkotina, ale nabourává to podstatně náš program.. vlastně náš program se podřizuje programu jeho sestry.. :roll: :think: děkuji za pomoc a prosím o upřímné, ale slušné názory a ne nějaké rypani od toho tu nejsem, děkuji :lol: :hug:

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
pannda
Kelišová 7021 příspěvků 37 inzerátů 27.06.19 12:28

No jo, když si neumíte dupnout a trvat na svém…tak toho patřičně druhá strana využívá

venulka1
Kecalka 477 příspěvků 27.06.19 12:29