Bílkoviny a hubnutí

Anonymní
28.4.20 10:39

bílkoviny a hubnuti

Ahoj, začínám si vytvářet udržitelný, levný a vyvážený jídelníček, zapisuju na kalorickych tabulkách, ale pořád mám nízko bílkoviny, přemýšlela jsem o proteinových nápojích 1 denně. Vychází mi to levněji než nakupovat haldy masa. Co myslíte?

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

1213
28.4.20 10:47

Já to tak dělám, pokud mi chybí bílkoviny, dám si protein.
Ale proteiny nejsou jen v mase. Jím cottage, tvaroh skyr, cizrnu… Je toho spoustu, za málo peněz

ttt

Svetr

fda 40 Kč
  • 68

Mikina

fda 40 Kč
  • 68
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
492
28.4.20 10:57

Ano souhlas, protein bych brala jen jako nouzovku, jinak tuňák, cottage, syrecky,..dá se to nabrat i jinak. Ale. chapu, já mám denně 100-110 bílkovin a taky jsem někdy ráda že je tam nacpu aby mi nevylitnul zase tuk :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11688
28.4.20 10:57

Vždyť bílkoviny jsou i v jiných potravinách, než v mase. Já sahám po tvarohu, skyru nebo třeba banánu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.4.20 11:14
@unuděná píše:
Vždyť bílkoviny jsou i v jiných potravinách, než v mase. Já sahám po tvarohu, skyru nebo třeba banánu.

Ahoj a co si dáváš do tvarohu? Samotný bych ho asi nesnedla a pomazánku z něj celou také ne, spíš na sladko možná.

  • Nahlásit
  • Citovat
11688
28.4.20 11:18
@Anonymní píše:
Ahoj a co si dáváš do tvarohu? Samotný bych ho asi nesnedla a pomazánku z něj celou také ne, spíš na sladko možná.

Tak pokud nasladko, tak nejake ovoce, trosku medu nebo tak 8) ja mam tvaroh rada, klidne si ho dam jentak s kusem bananu nebo jablicka. A pomazanku (treba s tunakem) klidne taky snim z cele vanicky k veceri 8)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Run
20713
28.4.20 11:34

A co luštěniny?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9543
28.4.20 11:39
@Anonymní píše:
Ahoj a co si dáváš do tvarohu? Samotný bych ho asi nesnedla a pomazánku z něj celou také ne, spíš na sladko možná.

Já mám ráda nastrouhanou okurku smíchanou s tvarohem a česnekem. Šťáva z okurky ten tvaroh tak hezky naředí, takže to rozhodně není takový ten tuhý tvaroh do pusy.
Na sladko mám jako sladidlo čekankový sirup (ten je teda drahý, ale vydrží opravdu dlouho), a dávám si někdy se skořicí, někdo s holandským kakaem a někdy s lyofilizovaným práškem z malin/jahod/borůvek (ten je taky drahý, dostala jsem jako dárek - ale je geniální, stačí lžička toho prášku a ochutí to úplně výborně tvaroh/jogurt).
Taky tvarohem plním palačinky (slané i sladké verze).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.4.20 11:47
@zrcadlo píše:
Já mám ráda nastrouhanou okurku smíchanou s tvarohem a česnekem. Šťáva z okurky ten tvaroh tak hezky naředí, takže to rozhodně není takový ten tuhý tvaroh do pusy.
Na sladko mám jako sladidlo čekankový sirup (ten je teda drahý, ale vydrží opravdu dlouho), a dávám si někdy se skořicí, někdo s holandským kakaem a někdy s lyofilizovaným práškem z malin/jahod/borůvek (ten je taky drahý, dostala jsem jako dárek - ale je geniální, stačí lžička toho prášku a ochutí to úplně výborně tvaroh/jogurt).
Taky tvarohem plním palačinky (slané i sladké verze).

Díky ten cekankovy sirup do tvarohu určitě zkusím, je tam i hodně vlákniny takže ideální.

  • Nahlásit
  • Citovat
1275
28.4.20 12:38

Kakaovy tvaroh - vanicka nizkotucneho tvarohu, podle chuti holandske kakao, mala lzicka medu, dosladit vanilkovymi Flavdrops kapkami

Citronovy tvarh - vanicka nizkotucneho tvarohu, cerstva citronova kura, citronova stava, lzicka medu a opet dosladit 2-3 vanilkovymi Flavdrops kapkami

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
13071
28.4.20 15:48

No primárně začni jíst víc luštěniny. je to zdravé, levné a zdvihne ti to i vlákninu - nepotřebuješ jíst talíř hrachové kaše denně, normálně dělej pomazánky, placičky, přidávej to do salátů, upeč to v troubě jako oříšky.

z tvarohu dělej dipy na svačinu - osol ho, trošku nařeď mlíkem, přidej bylinky a pepř, nebo třeba papriku a kmín, nebo třeba česnek. nakrájej si kousky zeleniny a máčej do tvarohu. to samé můžeš dělat s hummusem, který nemusš dělat jen z cizrny, ale je moc dobrý třeba z bílých fazolí, nebo červené čočky.

Další věc co má v sobě spoustu bílkovin jsou vajíčka. nebo zelený hrášek - opět, kromě toho že si ho dáš jak přílohu, tak z něj je skvělá polvka anebo pomazánka. plus se dá přidávat ledaskde.

spoustu bílkovin je třeba v chia semínku a ještě víc vlákniny - chceš ho před snězením namočit, třeba do jogurtu. obecně v semínkách a ořšíkách toho najdeš taky dost.

ony ty proteinové prášky jsou na chuť povětšinou hnusné.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama