Bojí se společného bydlení?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.01.19 20:34
Boji se společného bydlení?

Mám půl roku vztah. Mně je 28, jemu 31. Vše pěkně klape, mám ze všeho dobrý pocit, cítím, že to má potenciál. Jen řeším jednu věc - jsem děsně unavená. Pracuji na plný úvazek, do toho studuji, ještě so toho klasika, rodina, nějací přátelé…A tento vztah. Z mého rozhodnutí se setkáváme u něj, ja žiju ještě na nejakou dobu a více lidmi a brát si tam partnera je takové nekomforní…takže ob den spím u něj, nekdy i častěji. Už jsem mu řekla, že toho mám kolikrát dost, načež on mi nabifl, ze může jezdit i on ke mně, jenže já to vidím jinak, tahle rozlítanost je už dost na hlavu, prostě bych se sestěhovala, a to jsem mu i řekla, že to tak vidím. Zároveň tvrdím, ze čím driv spolu lidé bydlí, tím líp, aspoň ví, nejakou dobu randit a jakýpak copak. To ví taky. Stejně to společné bydlení vidí až tak na podzim, po roce. Nejeví vvšak známky toho, ze bych byla jen děvče na neděli, jinak je to zlato.
Tlačím já na pilu, nebo je prostě zabržděnej?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
mary.27
Ukecaná baba ;) 1047 příspěvků 08.01.19 20:39

tlačíš na pilu, akorát ho vyděsíš…nech to na něm, musí to v něm uzrát samo… ;)

7.straka
Kecalka 335 příspěvků 08.01.19 20:53

Takhle, já s tebou souhlasím, to už je věk, kdy není moc čas ztrácet čas. Ale chlapi prostě potřebují víc času.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.01.19 20:55

Nevim, jestli tlacis na pilu nebo na. Ale pravda je, že já ani jednoho do bydlení nenutila ani o něm nemluvila. A… první sestehovani po 3 měsících ( po 14 letech byl pak rozvod), druhý přemýšlel nad zmenou práce, (byl z jiného města,) ale dřív jsem se s ním rozesla. Třetí mi nabidl společné bydlení i s mymi detmi po 3 měsícich taky. Asi je to pro mě magické. S tim posledním bydlim stále, už nekolik let.

unuděná