Bojím se zodpovědnosti - nástup do práce

Anonymní
5.12.19 10:04

Bojím se zodpovědnosti - nástup do práce

Ahoj, chtěla bych vám nastínit svou situaci. Je mi 24, studuji navazující Mgr obor cizí jazyky. Jsem introvertní, úzkostnější, takže jsem se před 7 lety rozhodla pro OSVČ, abych byla pánem svého času a již 7. rokem doučuji děti anglický, německý a španělský jazyk. Normální zaměstnání při studiu (8-17, řvaní šéfa, neustálé stresy) mi nevyhovovalo. Teď jsem si ale řekla, že by to chtělo nějakou stálejší práci.

Spolupracuji již déle externě s jednou marketingovou agenturou, spolupráce mě baví, ale možná proto, že je externě. Bylo mi kolegy nabídnuto kompletní přeškolení a více práce již v kanceláři - a to od února. Jak to u mě bývá, byla jsem zprvu nadšená, to mě ale brzy přešlo. Šéf mě začal posílat, na jaká všechna školení musím, začal říkat, že od ledna se nezastavím, že toho bude kupa, že doufá, že se mu jeho peníze vložené do mě vrátí. A já najedou cítím, jak bych nejradši bych z toho vycouvala. Problém je tady i v tom, že stále prezenčně studuji a školu mám stále na prvním místě.
Mám se „kousnout“ a jít do toho? Nebo mám prostě takovou povahu a mám to řešit do budoucna jen OSVČ? Od malička jsem byla takový šprt, cílevědomá, což se ve mě nějak ve 20 zlomilo, když jsem si uhnala z práce a školy doživitně 2 autoimunitní nemoce a radši bych někde uklízela, než zase cítila nátlak, abych náhodou někoho nezklamala.

Nevíte někdo, co s tím? Přítel je ze mě nanervy, říká, že to bych nemohla pracovat nikde, a asi má pravdu. Před časem jsem tedy působila jako lektorka NJ ve firmě, a to bylo super, přijela jsem si, odučila a odjela, čistá hlava.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7880
5.12.19 10:13