Bolení bříška po antibiotikách Augmentin

18
10.4.16 10:48

bolení bříška po antibiotikách

Ahoj maminky…mám 4 letou dcerku a před 14 dny dobrala antibiotika augmentin a od tý doby si pořád stěžuje na bolení bříška. V pátek jsme byly u doktorky, bříško ji prohmatala a že je to dobrý ale že má zřejmě rozhozenou vnitřní mikroflóru po těch antb. Doporučila nám pít sorbectu a když to nepřejde tak do nemocnice. Máte s tím někdo zkušenost?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4376
10.4.16 10:53

@alibab Při braní ATB jsem malé dávala laktobacilky od Swissu. Dávka ATB, odstup 2h a tabletku. Bříško ji bolelo vždy jen na začátku pár hodina potom už dobré.
Zkus tyto /děti je mají rádi, jsou to třešňové cucací bonbonky/ nebo Hylak. Mělo by to zabrat.

Edit.: můžou pomoc i živé jogurty-hollandia apod.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23.5.16 13:53

Ahoj, ano se Sorbectou už i my máme nyní zkušenost. Paní doktorka nám ji také doporučila pro dceru. Má báječnou banánovou příchuť, dceři a vlastně i mě chutnala :) a to je co říct.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat