Bolení hlavy pri první Antikoncepci

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1.12.21 04:27

Bolení hlavy pri první Antikoncepci

Ahoj začala jsem brát antikoncepci, chybí my uz jen jedna pilulka abych vydělala první platicko jenže začala mě bolet hrozně hlava každý den někdy i migréna. Vždy jsem mela problémy s migrenama ale ted to mam pravidelně každý den je to nějak špatně nebo je to tím že moje tělo není zvyklé na pilulky?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1692
1.12.21 06:14

Byla jsem na tom podobně. Pamatuji, že jsem tenkrát na měsíc antikoncepci vynechala a pak už to bylo asi lepší. Nepoužívala jsem však celkově antikoncepci nijak dlouho (celkově za život asi tak rok).
Někomu antikoncepce migrény vyvolává.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1423
1.12.21 08:08

Vždy, když jsem brala antikoncepci, trpěla jsem na bolesti hlavy a migrény. ☹️ To, že je to HA jsem zjistila až pro vysazení z důvodu snažení o dítě. Najednou jsem byla bez úplně bez bolestí. Když jsem pak po nějaké době HA nasadila, byly bolesti zpátky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2268
1.12.21 09:06

Ano. HA může způsobovat migrény.
Na tvém místě bych šla za gynekologem a probrala jestli by ti nemohl dát jinou (třeba nízkohormonální.)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2396
1.12.21 09:14

Já brala nizkohormonalni a stejně jsem migrény měla. Při auralnich migrénách se dokonce brát nesměla. Což tam ze začátku mýho brání na 99% nebylo. Jsem z těch, co příbaláky čtou. Dr ti třeba doporučí jinou, ale já už do žádný (nejen kvůli tomu) nejdu. :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1.12.21 14:50

Děkuji všem za odpověď

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat