Bolest břicha a zpožděná menstruace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Terýsek 2
Povídálka 35 příspěvků 19.02.11 15:30
bolest břicha zpožděná mesntruace

Zdravím, jsem tu nováček, potřebovala bych poradit. Snažíme se s manželem 3/4 roku o mimi, zpozdila se mi menstruace,měla přijít 14.2.Toho 14. kdy měla přijít,jsem měla bolest břicha jako když bych to měla dostat, ale nic nepřišlo. Žádné krácení, jen mám pořád bolest břicha, test jsem si ještě nedělala, bojím se, že zas bude negativní, jako ty předešlé. Vím, že někdo se snaží mnohem déle.

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Niky7
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.02.11 15:36

Ahoj určitě si udělej test. Těhotná být můžeš a nemusíš. Mě také bolelo břicho jako při ms a těhotná jsem. Dá se to brát i jako příznak těhu. Udělej testík a dej vědět :palec: Držím palce!

EvaG
Extra třída :D 10809 příspěvků 19.02.11 15:40

Také bych si udělala test, pokud jsi těhotná tak to je dnes 5.den vynechané ms a tam už by ti to měl ukázat test na 90%, jen né prosím takový ten tipu mamatest, raději si přplat, poslední dobou je tu plno diskuzí zda je falešný atd. Nejlépe si ho udělat ale až zítra ráno, kdy ta hodnota je nejvyšší. Nebo se porad v lékarně, podle citlivosti testu, jen ne mamatest. zbytečně vyhozené peníze.

Budeme sržet pěstičky.Dej potom vědět.

Terýsek 2
Povídálka 35 příspěvků 19.02.11 15:42

Díky zkusím, to by už mělo být na testu vidět. Ale při mé smůle tam zas bude jen jedna čárka. Čusík.

Terýsek 2
Povídálka 35 příspěvků 19.02.11 15:44

Vidíte, já vždycky zkoušela mamatest a podobné, lékarnice tvrdila, že jsou spolehlivé. Tak musím vydržet do pondělka, doma mám jen ten mamatest. Děkuji za podporu, bodne.

EvaG
Extra třída :D 10809 příspěvků 19.02.11 15:45

Držíme pšstičky, uvidíš, potom dej vědět. :mavam:

Terýsek 2
Povídálka 35 příspěvků 19.02.11 15:46

Dám. Ještě jednou díkas.

EvaG