Bolest hrudníku po vakcíně - Pfizer

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
18
4.1.22 10:26

Bolest hrudníku po vakcíně - Pfizer

Dobrý den, asi před tydnem jsem se nechala očkovat a jsem úplně zdravá. Dostala jsem ještě k tomu prášky na ředění krve jako prevenci. Nejdříve mě bolela ruka a bolely spodní žebra :? To trvalo pouze jeden den (ten třetí) Ale dnes jsem byla v autobuse a najednou skoro každých 10 sekund se mi začaly svírat žebra, střed hrudníku a jakoby mi něco tam úplně projelo. Málem mě to sebralo a to se to pak stalo ještě snad 7×, ale hned co jsem vystoupila tak už to bylo dobrý nebo mírný celý den :( No nevim jestli to ještě někdo měl nebo jestli mám jít hned k doktorovi i když už mě nic nebolí :zed: Máte někdo takovou zkušenost nebo tam mám hned mazat? Je mi teprve 20, takže nevim 8o

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25942
4.1.22 10:49

Tohle se mi taky čas od času stane, nehledě na očkování, a už od mládí…
ale zavolej svýmu doktorovi a poraď se, co jiného ti můžeme poradit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13916
4.1.22 10:50

Zavolala bych k praktickemu dr a poradila se. Normalni stav to neni.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
690
4.1.22 10:54

Proč jsi dostala prášky a ředění krve, když jsi zdravá? Nevím, je mi 2× víc nez tobě, mám nějaký kardio problém a mám za sebou 3 dávky očkování bez jakékoli nutné další medikace (jen teď po 3.davce jsou vedlejší účinky silnější než po prvních dvou). Řekla bych, že sis hnula se zadami.
Jakékoli pichnuti po ockovani fakt s očkováním nesouvisí. Po tetanovce jsi tohle řešila taky?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18
4.1.22 11:25

@Svetluska55 Prý to dává doktor jako prevenci, dali je i mojí mamce :think: Jsem jinak zdravá jako ryba, takže jsem nikdy problémy s ničím neměla. Právě vůbec nevím, asi k tomu doktorovi zaběhnu i tak, protože je pravda že mám od mala záda nějak divný…ta bolest je taková divná, jako silný tlak co mi projde celými plícemi :zed: No jsem zvědavá, asi me vyděsili všechny ty články na internetu co taková vakcína může způsobit apod :?

Příspěvek upraven 04.01.22 v 11:52

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18
4.1.22 11:27

Abych tu nemusela odpovídat všem, hned tam po studiu zaběhnu, naštěstí tam jsou až do 2

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
715
4.1.22 20:16

Pro zakladatelku

dnešní nová diskuse, tuhle pobolívá srdce

https://www.emimino.cz/…doba-451133/?…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
109
6.1.22 21:39

Přečti si něco o myokarditide po očkováni.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
7.1.22 19:35

Jak ti to dopadlo? V jiné diskusi jsem psala o zkušenosti mého partnera po očkování (2.dávka Pfizer). Začalo to taky bolestí na hrudi, skončil na Jipu s myokardou. Léky na ředění ani jiné předtím teda nebral, jen vakcínu.

  • Citovat
  • Nahlásit
18
28.1.22 14:46
@Anonymní píše:
Jak ti to dopadlo? V jiné diskusi jsem psala o zkušenosti mého partnera po očkování (2.dávka Pfizer). Začalo to taky bolestí na hrudi, skončil na Jipu s myokardou. Léky na ředění ani jiné předtím teda nebral, jen vakcínu.

Helé, naštěstí to pomalu odešlo, teď už nic necítím a sama doktorka řekla, že to muselo být vakcínou…teď jsem byla nedávno na druhé dávce a už nic takového jsem necítila. Úplně v pořádku zatím, tak jsem moc ráda, protože jsem z toho fakt měla paniku :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat