Bolest na hrudi a zadýchání

Anonymní
21.2.21 19:33

Bolest na hrudi a zadýchání

Dobrý den, prosím o radu či zkušenosti. Ze začátku bych chtěla napsat, že zítra jsem se konečně dokopala k tomu abych si s tím zašla k lékaři. Moje problémy začali tak necelý měsíc zpátky, z ničeho nic jsem začala být zvláštně zadýchává a fyzicky úplně vyčerpaná. Vyjít kopec byl pro mě najednou výkon jak kdybyxh zdolávala Mont Everest, zadýchaná, plíce dva metry za sebou. Teď poslední dva týdny se přidala bolet na levé straně hrudi, nebo spíš tlak a jakoby pálení, nejvíc pod levým prsem a uprostřed mezi prsy občas se mi stává, že bolest jde i do levé paže a tak „těžce“ se mi dýchá. Máte prosím někdo zkušenosti. Pořád jsem odkládala návštěvu lékaře, můj praktik je prostě zvláštní, léčí od stolu a se vším je hned hotový. Ale pro klid duše si raději chci zajít. Od října beru antidepresiva, myslíte že to třeba můžou způsobovat? Moc všem děkuji. :kytka: Prosím zachovat anonym.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3825
21.2.21 19:43

Tak AD to klidně způsobovat můžou, přečti si vedlejší - nežádoucí účinky svých léků. Ale taky to může být úplně klidně něco jiného, myslím, že by to chtělo od praktika vyšetřit, případně poslat na kardio.
Jestli je tvůj praktik zvláštní a léčí od stolu, tak ho změň, je to tvůj život, tvoje volba. Tvoje zdraví teda hlavně..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21663
21.2.21 19:57

Já bych chtěla rentgen plic a ještě lépe CT. Můžeš mít plicní embolii, astma nebo já nevím co ještě. Covid jsi měla?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.2.21 20:00
@divine woman píše:
Já bych chtěla rentgen plic a ještě lépe CT. Můžeš mít plicní embolii, astma nebo já nevím co ještě. Covid jsi měla?

Covid jsme celá rodina prodělali na začátku prosince. Začátkem ledna jsem byla s kamarádkou na horské túře a všechno v pohodě. A najednou takový propad. :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
21.2.21 20:07