Bolest po vytržení zubu, zatím bez analgetik

91
23.8.21 14:34

Bolest po vytržení zubu zatím bez analgetik

Dobrý den, ve středu jsem byla na trhání pětky nahoře vpravo, od té doby to pořád pobolívá, ale jsem bez léku jen leduji.Dnes jsem měla navštívit svou lékařku, tak jsem ji o tom řekla. Prohlédla to, že obnaženou kost nevidí, propláchla a, že neví i po rengenu tam nic není. Jedině prý suché lůžko, tak kdyby se mi to zhoršovalo, tak prý mám dojít, ale prý když neberu nic na bolest, tak to teď nechce dráždit. Myslíte, že to může být suché lůžko, teď už je tam jen ta díra, ale bolest se nezvýšila. Můžu něčím vyplachovat? Děkuji moc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
273
23.8.21 14:50

Rozdrtit a cucat opatrně hřebíček. Kdysi to doporučovala zubařka mamce na bolest po osmičce. Výtažek z něj se prý i používá v zubařském anestetiku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
302
23.8.21 14:52
@monulina1 píše:
Dobrý den, ve středu jsem byla na trhání pětky nahoře vpravo, od té doby to pořád pobolívá, ale jsem bez léku jen leduji.Dnes jsem měla navštívit svou lékařku, tak jsem ji o tom řekla. Prohlédla to, že obnaženou kost nevidí, propláchla a, že neví i po rengenu tam nic není. Jedině prý suché lůžko, tak kdyby se mi to zhoršovalo, tak prý mám dojít, ale prý když neberu nic na bolest, tak to teď nechce dráždit. Myslíte, že to může být suché lůžko, teď už je tam jen ta díra, ale bolest se nezvýšila. Můžu něčím vyplachovat? Děkuji moc.

Dobrý den,
když jsem byl na trhání zubů moudrosti, tak mi byla doporučena ústní voda Corsodyl. Seženete ji v každé lékárně a mně osobně dost pomohla. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33
23.8.21 15:30

Rána po pětce nahoře se hojí většinou docela dobře, bolí to tak týden. Takže vydrž ještě dva dny a bude to lepší. Ránu nevysávej a přímo ji nevyplachuj. Kup si v lékárně tříprocentní kysličník a vypláchni si tak dvakrát denně celou pusu po dobu tří dnů. Neřeď ho vyplachuj přímo jím.

• Citovat