Bolest v podbřišku (Agolutin)?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lucie1906
Kecalka 145 příspěvků 04.04.19 13:44
Bolest v podbřišku (Agolutin)?

Ahoj holky, prosím o radu. Minule úterý (26.3) jsem byla na folikulometrii, byla jsem 24DC, největší folikul 1cm, dohodli jsme se s doktorem že si nechám píchnout vyvolávací injekci, protože mám dlouhém cykly. Ve čtvrtek (28.3) mě začalo celkem dost píchat v pravém podbřišku, v sobotu už mě bolel celý podbřišku jako když má MS přijít, musela jsem si vzít prášek od bolesti. Druhé den (neděle) bolest ustoupila ale v podbřišku mě píchalo stale. Od pondělí mě bolí a píchá v podbřišku při jakékoliv námaze a nejhorší je chůze, dneska jsem myslela že domu ani nedojdu. MS stále nikde, volala jsem na Gynekologii ale sestřička mi řekla že musím vydržet do úterý, to bude přesně 14 dní od injekce a když MS do té doby nepřijde mám zavolat. TT jsem si dělala a negativní. Jediné co mě napadá je, že je to kvůli té injekci, ale co si vzpomínám tak když jsem měla injekci naposledy (cca 5 let) tak tohle bych si určitě pamatovala. Prosím o jakoukoliv radu.

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama