Bolest v podbřišku, krvácení při antikoncepci

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
27.6.22 19:10

Bolest v podbřišku, krvácení při antikoncepci

Ahoj, obracím se sem s dotazem.
Již před dvěma týdny jsem dostala zánět močových cest, s tím že jsem dostala antibiotika a ty už mám dobrané. Bylo to podle všeho v pořádku.
No ale po celou tu dobu krvácím, až do teď, i když užívám antikoncepci, takže bych krvácet neměla. Někdy mám až nesnesitelnou bolest v podbřišku.
Nevíte, zda to nemůže být opět ten zánět?
Nesetkala jste s tím některá prosím?
Na gyndu se mi zatím volat nechce, je tam hrozně nepříjemná sestra :(.
Děkuji všem.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
294
27.6.22 19:52

Já bych naopak na gyndu frčela, hned zítra, než se ti tam něco rozjede a způsobí ti to třeba do budoucna problémy s otěhotněním.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
27.6.22 19:58

@AnoNe
To je pravda. Když já už tam byla jednou se zánětem a to mě skoro poslali do háje. Tak tam trochu strach mám tam jít. A ono měnit doktora. Všude plno :(
Ale zavolám tam

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat