Co vám pomohlo na bolesti zad?

Anonymní
9.12.19 18:12

Bolest zad - co vam pomohlo?

Dobrý den,
Nejdřív se chci omluvit, že používám tuto poradnu, i když nejsem maminka.
Potřebovala bych poradit od někoho zkušeného. Mám problém se zády. Letos jsem nastoupila na střední školu, kde je zcela běžné sedět 8 hodin vkuse v lavici. Samozřejmě, ze jsem s tím počítala, střední škola je přeci jenom,, složitější'' oproti základce snad ve všem.
Jenže už po těch čtyřech měsících mě bolí záda od toho ustavičneho hrbeni nad sešitama a sezeni v lavici. Začínám se také hrbit a nerada bych ve dvaceti skončila s hrbem nebo nefunkcnimi zády.
Nejlepší by bylo samozřejmě plavání, jenze ja jako atopik nesmím do chlorovane vody, tudíž bazén nepřichází v úvahu. Tak jsem se chtěla zeptat, jestli treba vám s podobnými problémy nepomohl jiny sport nebo nějaké cvičení.
Největší problem je teď v zimě, protoze v létě je preci těch možností víc.
Moc děkuji za jakoukoli radu, vazim so toho. :srdce:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1592
9.12.19 18:18

Popiš kde tě ti záda bolí, kam to vystřeluje, jestli je to tupá, nebo ostrá bolest?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
386
9.12.19 18:35

Asi bych zašla za tvoji dětskou lékařkou, třeba ti napise nejake rehabilitace. Ale me nejvic na bolava zada pomohla joga. Já vím, je teď děsně moderní říkat, že někdo chodí na jogu :roll: ale mě to fakt pomohlo. Nikdy jsem neměla pevný střed těla, cvičení mi dělalo problémy. Ale po půl roce jógy, jsem udělala věci, co už léta ne. Je mi teda 40 :) Ale cítím se pružná a celkově líp…Plus mě nic nebolí :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.12.19 18:39

@Tecumseh mezi lopatkama - přechod z hrudní na krční páteř a bedra

  • Citovat
  • Nahlásit
1592
9.12.19 18:52
@Anonymní píše:
@Tecumseh mezi lopatkama - přechod z hrudní na krční páteř a bedra

Já mám bohaté zkušenosti jen s bolestí v kříži. Ale na tvým místě bych zkusil rovnací pás na záda (zadej si do gůůglu). Můžeš ho nosit i pod tričkem do školy. A pak cvičit a hýbat se. Za úvahu stojí i masáže. Ale to bys musela nějak pravidelně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19810
9.12.19 18:55

Cvičení, masáže. Plavat asi můžeš, pokud najdeš v okolí slaný bazén.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1975
9.12.19 19:01

Taky doporučuji zajít na rehabilitaci a nechat si poradit cviky. Ty pak opravdu dodržovat, mohu říct, že skutečně pomáhají. Samozřejmě neuškodí dlouhé sezení v lavici proložit pohybem, sportováním apod. Spát na dobré matraci a s dobrým polštářem. Prevence je nejlepší hned na začátku, když se problémy rozjedou, už to jde podstatně hůř.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2805
9.12.19 19:03

Muzes zkusit treba jogu, ja si obcas cvicim podle youtube a staci mi to, abych byla bez problemu a taky 8 hodin sedim za stolem, jen v praci. Jeste teda kvuli blby zidli pouzivam over ball. Plavani mne treba vubec na zada nesvedci, umim jen prsa a jsem u toho asi moc prohnuta. Jinak u me byl na zada nejlepsi poledance, to sem mela zpevnenej stred tela velmi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
291
9.12.19 19:11

Posilovat střed těla.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.12.19 19:21
@Anonymní píše:
@Tecumseh mezi lopatkama - přechod z hrudní na krční páteř a bedra

Taky mě bolí dlouhodobě mezi lopatkama a je to od žaludku. Mám chronicky zánět a je to někdy peklo. Břicho te k tomu nikdy nebolí?

  • Citovat
  • Nahlásit
22509
9.12.19 19:42

Na akutní stavy jen doktor a jako prevence mi pomohla joga a plavání.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1777
9.12.19 19:48

Cvičit. Pokud tělu nekompenzuješ 8 prosezených hodin na zadku, je jasné, že se vzpouzí. Silovka ve fitku, joga.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
10.12.19 09:41

Ahoj, mám sedavé zaměstnání u PC. Před pár měsíci jsem to dopracovala tak daleko, že mě bolela celá záda až ke krční páteři, cítila jsem se jako v kleštích, díky tomu mě ještě obden bolela hlava, takže jsem byla pořád unavená, prostě katastrofa. Už mě to přestávalo bavit, cvičení zabralo jen na chvíli, tak jsem si vzpomněla, jak jsem kdysi chodila na kurzy Shiatsu ( japonská tlaková masáž), tak jsem se objednala ke své lektorce, věnovala se mým zádům velice pečlivě asi tak hodinu a půl. Byla jsem jí nesmírně vděčná a kdybych u sebe měla víc peněz, než bylo domluveno, tak jí to dám, protože jsem odcházela s pocitem, že jsem tak o 30 kg lehčí, přestala mě bolet záda, krční páteř, od té doby mě ani jednou nebolela hlava. Už je to asi tři měsíce a do toho se snažím občas i cvičit ( není moc času), aby se to nevrátilo moc rychle do původní podoby. To cvičení mi příjde důležité. Zkus nějakou fajn masérku, třeba i to Shiatsu a poptej se tam i na nějaké cviky. Dala jsem za terapku sice 600, ale myslím, že zdraví stojí za to.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat