Reklama

Bolest zad - nemohu se ohnout

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Barbora13
Zasloužilá kecalka 834 příspěvků 31.01.17 12:53
bolest zad nemohu se ohnout

Ahoj pracuji jako kadeřnice OSVČ.
Od včera se nemohu ohnout a mám pocit, že když otáčím hlavou háhne mě to.
Bolí mě to hlavně když se chci ohnout, nebo když si sednu nebolí to jen v nějaké poloze. Jelikož pracuji jako kadeřnice nemohu si vzít volno a jít hned k doktorce. Myslíte, že to může být od krční páteře? Poradil by mi někdo nějaké léky na bolest zad bez předpisu? Včera jsem si vzala ibalgin, ale nepřišlo mi, že by to moc pomohlo. A bolí mě i hlava myslím, že to je také od zad. Děkuji

Reklama

Reakce:

Hipsterka
Nováček 4 příspěvky 31.01.17 13:17

Od krční páteře boli hlava, znama i omdlela, ale ona ji mela roky špatnou. Mně pomáhá nechat vyluhovat hřebíček v Alpe a na noc zabalit. Ale je mně divne, že se nemůžeš, ohnout, to je jako od bederní páteře. No stani na nohou a td. u kadeřnice, je to na páteř, náročnější. V lékárně poradi co lze bez předpisu, jsou i ruzne masti.

iiiv
Extra třída :D 10859 příspěvků 31.01.17 13:23

@Barbora13 já to mám když mám zvýšenou teplotu a leze na mě něco, jediný kdy mě ty záda tolik nebolí je když si lehnu. jinak jestli sedím nebo ležím je jedno.

Barbora13
Zasloužilá kecalka 834 příspěvků 01.02.17 20:20

Moc děkuju zítra půjdu do lékárny něco koupit:)

Baba
Nadpozemská drbna 29697 příspěvků 01.02.17 20:22
@Barbora13 píše:
Moc děkuju zítra půjdu do lékárny něco koupit:)

Suche teplo.

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Nespinká? Vyzkoušejte rady ostatních maminek

Někdo má doma malého spáče, jiní rodiče bojují o každou minutu spánku. Pro... číst dále >

Rekonstrukce bytu: Na co si dát pozor?

Kupujete byt a potřebuje opravit? Anebo už nejste tolik spokojení s vlastním... číst dále >

Články z Expres.cz