Bolest zad po dvou křížových porodech

Fotoalbum tématu (3) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
smurfka
Vesmírná mluvilka 31261 příspěvků 16.07.15 07:59
bolest zad po dvou křížových porodech

Ahoj maminy..
mám za sebou dva porody a oba šli kontrakcemi do zad ( křížové bolesti ). Po prvním porodu to celkem šlo, ale po druhém mám odrovnané záda. V noci toho moc nenaspím, páč se převaluju z jednoho boku na druhý, pak na záda a tak furt dokola, protože nevydržím delší dobu ležet v jedné pozici..Slyšela jsem že masáže na křížové bolesti moc nepomáhají..Je tu někdo, kdo prodělal více porodů za sebou do zad, čím si pak pomohl od bolavých zad? Upozorňuju že na břichu spát nemůžu, mám pětky prsa, tak bych za a) spala do kopce:o)) a za b) to bolí na nich ležet:o)))

Reakce:
medunka23
Kelišová 7389 příspěvků 16.07.15 08:06

Mám za sebou jeden porod s křížovýma bolestma a PA mi tenkrát říkala že tyhle bolesti mívaj ženský který bolelo v kříži už před porodem, což mě občas bolelo docela krutě, ale po porodu mám od tý doby co jsem začala cvičit a hlavně zpevňovat střed těla klid

Ivaneska
Hvězda diskuse 47760 příspěvků 16.07.15 08:12

Mám za sebou 2 takové porody. V noci se mi záda blokovala, občas jsem brečela bolestmi a musela budit chlapa, aby mi pomohl vstát k miminu bolesti přestaly až nástupem do práce, mam manuální práci. Vyzkoušela bych nějaké cvičení, nebo rehabilitace ;-)

Verun83
Extra třída :D 10175 příspěvků 16.07.15 08:45

Zkus cvičit mojžíšovku. to je na pánevní dno a protahuješ právě tu křížovou oblast. jsou tam právě ty protahovací cviky na tuhle část zad, když už mě v kříži hodně bolí a celá záda, tak si to zacvičím a je mi zase dobře. v rámci možností. jinak mě pomáhaly hodně thajský masáže. paní to pořádně rozmasírovala, rozšlapala, protáhla, prokřupala a byla jsem jak znovuzrozená. ale taky kojím, tak si to moc neumím představit a ty s těma velkýma prsama, to by nebylo příjemní už vůbec :(

smurfka
Vesmírná mluvilka 31261 příspěvků 16.07.15 08:49

Je na to cvičení nějaké video třeba na youtube ( ta mojšíšovka )?

Verun83
Extra třída :D 10175 příspěvků 16.07.15 09:03

To nevím, já mám takový papír od fyzio

krakatice
Zasloužilá kecalka 977 příspěvků 16.07.15 09:10

@smurfka určitě to chce začít cvičit, ale nejdřív si určitě zajděte k lékaři a nechejte si napsat rehabilitace, aby se daly dokupy případné závady :)
Jinak osobně bych se bála cvičit podle videa apod. můžete si spíš ublížit. Volila bych cvičení, kde se posiluje tzv. hluboký stabilizační systém, např. pilates.

smurfka
Vesmírná mluvilka 31261 příspěvků 16.07.15 09:15
@Verun83 píše:
To nevím, já mám takový papír od fyzio

jo to jsem na netu našla..

emilkazolová
Povídálka 12 příspěvků 16.07.15 09:16

Jsem už sice babička, ale nedá mi toto téma nereagovat. Poprvé jsem poznala křížové bolesti až při prvním porodu. Druhý porod opět křížové bolesti.Od té doby jsem se problému nezbavila. Přikládala jsem to tomu, že jsem v obou těhotenstvích přibrala 30 kg a na páteř to byla hrozná zátěž. I když jsem časem opět zhubla, problémy přetrvávaly. Musela jsem přestat luxovat, bolelo to, když jsem byla v mírném předklonu i při mytí nádobí u dřezu. Ale nebylo to tak zlé, abych nemohla fungovat doma nebo v zaměstnání. Problémy jsem začala řešit až po 15 letech. Lékař zjistil výrůstky na páteři. Žádné cvičení nebo rehabilitaci nedoporučilNebyla jsem na neschopence, nezájem. S přibývajícím věkem se problémy zhoršují. Nesmím prochlednou od nohou a nenachladit záda. Dlouhé chození problém, dlohé sezení problém, dlouhé ležení problém. Dnes toho lituji, že jsem neřešila, když jsem byla mladší s lékaři. Pokud do roku potíže nepřejdou, řešit důsledně s lékaři a hlavně cvičit posilující cviky na záda. Přeji Vám, aby jste se zbolesti zbavila co nejdříve, než se bude zhoršovat.

Verun83
Extra třída :D 10175 příspěvků 16.07.15 09:28

Než k lékaři, tak k fyzioterapeutovi. ten sestaví cviky. ono jde hlavně posílit střed těla. ten drží celou páteř.

medunka23
Kelišová 7389 příspěvků 16.07.15 12:50

Jj, je třeba opravdu důkladně posílit vnitřní svalový korzet, super je na to pilates nebo i joga, ale opravdu je lepší chodit spíš k někomu kdo tě to naučí než podle videa doma aby sis neublížila

Váš příspěvek
Reklama