Bolest zápěstí, necitlivost malíčku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Sára24
Nováček 2 příspěvky 23.12.17 10:25
Bolest zápěstí, necitlivost malíčku

Dobrý den, už asi 4 měsíce mám problémy se zápěstím. Bolest mě dohnala k neurologovi kde aniž by mě p. doktorka vyšetřila usoudila že mám zánět šlach, okamžitě mi nasadila ortézu a poslala na magnet který jsem absolvovala asi 6×. Poté přišla kontrola kde bolesti stále přetrvávali a dokonce jsem začali mít sníženou citlivost malíčku a vnitřní stranu ruky. Tak jsem se rozhodla jít k jinému doktoru (neurologovi)kde jsem byla okamžitě odeslána na EMG. Po vyšetřeni EMG mi ale bylo řečeno že mám všechno v normě, karpální tunely to nejsou a jediné co to může být někde skřípnutý nervík. Pracuji jako prodavačka a každý den tahám kartony s vínem a sekty. Nejvíce mě ruce bolí až když přijdu domu kde "nic nedělám :D " a v noci. Hodně známých mi říkalo jestli to třeba nemůže být od krční páteře.. Chtěla jsem se zeptat jestli s tímhle někdo nemá zkušenosti? Zatím děkuji za všechny odpovědi. Opravdu už nevím kam s tímhle problémem jít.

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.12.17 10:34

Nejsem odborník, nerozumím tomu, ale zažila jsem také problémy z přetížení z práce.
Denně jsem v noci měla kruté křeče jednoho svalu v dlani, o které jsem ani netušila, že tam je. Jediné, co pomohlo byla změna práce, která naštěstí v tu chvíli přišla. Když jsem se do původního místa vracela na brigádu, tak ty noční křeče se ještě cca 2 měsíce opakovaly právě v noci po této práci.

Venceslavka
Kecalka 240 příspěvků 2 inzeráty 23.12.17 10:56

Co tomu dát klid bez práce? Jestli je to zánět šlach, tak by to určitě chtělo mít ruku nejen v orteze, ale i bez zátěže. Je divná ta necitlivost malíčku, kdyz je EMG v pořádku. Zkusila bych ještě ortepedii.

Heivka
Závislačka 3239 příspěvků 23.12.17 10:59