Bolesti zad blokáda

Anonymní
30.10.20 16:31

Bolesti zad blokáda

Ahoj je tady někdo kdo mnel po porodu zablokovanou hrudní páteř?? A někdy potíže z dechem?? Jak jste to řešily??

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7133
30.10.20 16:46
@Anonymní píše:
Ahoj je tady někdo kdo mnel po porodu zablokovanou hrudní páteř?? A někdy potíže z dechem?? Jak jste to řešily??

K praktikovi, ten tě odešle na neurologii a/nebo na fyzioterapii.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
44863
30.10.20 17:05
@kacz píše:
K praktikovi, ten tě odešle na neurologii a/nebo na fyzioterapii.

Neurolog moc nepomuze, to spis fyzioterapeut.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
30.10.20 17:24

Potřebuji pomoct!!! / Poradit

Dobrý den

Přidám se pod tento příspěvek (právě sem se zde přihlásil a nemohu přidat svůj)

Asi 4 měsíce dozadu mě začalo tahat lehonce pod levou lopatkou. Pracuji jako číšník tak sem si to postupem času před spaním náležitě užíval. Až sem si našel fyzioterapeuta. Ten mě prokřupal, ale nějak se to nezlepšilo…a ten den to celé začalo(14.07.)…o půl 3 ráno po fyziu mě vezli do nemocnice s podzdřením na IM. Naštěstí vše v pořádku. Měl jsem panickou ataku(proč to nevím) ta mě vzbudila…následné dny byli takové že to bylo ok občas jsem nemohl usnout. Bolesti po lopatkou přibývali až do dnešního stavu. Mám za sebou tajské masáže asi 7 různých fyzioterapeutu od metody mojzisove az po to křupání. Návštěvy neurologů RTG páteře žeber plic, EKG, krev atd atd a podle nich jsem v pořádku…no já vím že nejsem. Psychycky jsem na tom dost dobře nebo aspoň jsem byl.

Momentálně:
Spím asi 2 hodiny denně
Bušení srdce v celém hrudním koši a krku
Při zaklonění lopatký dozadu se mi až podlomí kolena jak to píchne
Obtízné dýchaní Únava
Pálení očí
Bolesti svalu krku páteře třísel
Nepříjemné křeče v žaludku
Kručení v hrudníku na levé straně
Navaly sevření/úzkosti
Pocit na zvraceni
Jak kdyby mě blázní nervy v celé horní části těla
Cuká brada pak triceps pak mi tak šumí po žebrech…