Bolestivá menstruace při braní prášků Duphastone

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.07.19 18:06
Bolestivá menstruace při braní prášků Duphastone

Ahoj všem :) s přítelem se snažíme o mimi..nedavno to vyšlo, ale pak špatně dopadlo..už v prvnim měsíci… Doktorka mi nasadila prášky Duphastone. Beru je od 16.dne cyklu a je to 10 dní..A nešpinim nazačátku, ale sž když mam konec. Už při první menstruaci po dobrání mi bylo hrozně. Chtělo se mi zvracet, měla jsem silné bolesti. Ale přijeli jsme z dovolené tak jsem si říkala, že jsem spíš něco snědla.. Předevčírem jsem dobírala posl. prášek a měla jsem ten den světle hnědý výtok. Prý je to normální…Teď je to třetí den a mám tmavě hnědý výtok (tedy to špinění) krev mam jen, když se vyčůrám a utřu.. Ale znovu mam pocit na zvracení, šílené bolesti a nevím, jak si pomoci… Má některá z Vás s tím zkušenosti? A dala valm doktorka jiný prášky? A víte jak si od takové bolesti pomoci?…A taky prosím, jak mam teď vypočítat těch 16 dní? Až začnu doopravdy krvácet?…
Děkuju moc za rady i za zkušenosti!! :oops:

Reakce:
admin
Extra třída :D 12141 příspěvků 17.07.19 13:31

Dobrý den,

doufám, že je Vám už lépe, také trpím na bolestivou menstruaci, ale ne v důsledku prášků, nýbrž své přirozenosti. Zabere mi většinou růžová tabletka, čaj z kontryhele a magnesium, ale netuším, jestli toto může pomoci i na bolesti způsobené léky. Poradit Vám nijak jinak neumím, proto bych Vám ráda doporučila naši poradnu gynekologa , určitě bude vědět víc :-).

Hodně štěstí a ať je Vám brzy lépe :hug:

krásný den

Diana :kytka:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.07.19 15:16
@admin
@admin píše:
Dobrý den,

doufám, že je Vám už lépe, také trpím na bolestivou menstruaci, ale ne v důsledku prášků, nýbrž své přirozenosti. Zabere mi většinou růžová tabletka, čaj z kontryhele a magnesium, ale netuším, jestli toto může pomoci i na bolesti způsobené léky. Poradit Vám nijak jinak neumím, proto bych Vám ráda doporučila naši poradnu gynekologa , určitě bude vědět víc :-).

Hodně štěstí a ať je Vám brzy lépe :hug:

krásný den

Diana :kytka:

Bolestivou menstruaci mám i bez léků (ty jsem užívala jen dva měsíce) mě bohužel nepomáhá žádná růžová tabletka…ale na předpis aulin a nebo algifinové kapky (které mi už také nezabírají tak, jak zabíraly..) Děkuji za poradnu, ale přestupuji k doktoru takže vše už pořeším s ním…šlo mi jen o to, zda tu má někdo zkušenosti a, co by dělal :) už jsem rozhodlá prášky nebrat…

Váš příspěvek
Reklama