Bradavice a použití masti Linser

33
7.4.21 18:48

bradavice a použití masti Linser

Prosím o radu, se synem 12 let jsme byli vypalit bradavici tekutým dusíkem, po měsící se bradavice objevila znovu a ještě dvakrát větší. Dnes jsme měli jít na opětovné vypálení, ale doktorka nám předepsala mast Linser, má s ní někdo zkušenost? Bojím se, že bradavice je hodně veliká a bohužel nic zatím nepomohlo. Myslíte, že by pomohlo odsranění bradavice leaserem? děkuji za případnou radu, přidávám foto.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1720
7.4.21 18:56

Nezkouseli jste na noc cesnek v octu? Cesnek nechas par hodin louhovat a pak na noc prilepis ten platek na bradavici.Ja mela teda na noze, ale pomohlo

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
291
7.4.21 18:59

Nám na bradavici vzdy pomohl Duofilm, ale nejsem lékař. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
593
7.4.21 22:06

Já synovi dávala na náplast pár dní dračí krev. Stáhlo se to.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
včera v 07:46

Ahoj, já se léčím už půl roku s bradavicemi podél nehtů. Místo vypalování mi doporučili Vbeam laser, že je šetrnější. Nicméně jsem byla na 2 klinikách vždy na 3-4 sezeních. Nikdy to nepomohlo, takže jsem na to vyprdla. Stálo to moc peněz a progres nikde. Nedoporučuji.
Zkoušela jsem všech lékárny-nepomohlo. Od minulého pátku zkouším citrónovou kůru v v jablecnem octu. Česnek mi přišel na ruce moc silný. Tak po 3 dnech odumrela ta horní tvrdá kůže a zůstaly jen černé tečky. Přikládala jsem dál vždy na pár hodin (4-6h). Teď jsem to dva dny nechala celou noc a už mě bolí prsty. Takže jsem si asi podrazdila okolí, ikdyz jsem použila vazelinu nebo jsem přikládala příliš dlouho. Teď to nechám hojit a třeba budu mít štěstí a vypadnou. Příští týden jdu na kontrolu na kožní a už teď se děsim, že mě to už bude fakt vypalovat. Hodně štěstí a dejte vědět jak to dopadlo. :)

• Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu