Brigáda a úřad práce

Anonymní
18.8.20 09:31

Brigáda a úřad práce

Dobrý den. Chci se zeptat, jak je to s brigadou na úřadu práce. Ja jsem studentka a potřebuju si vydělat na učebnice, ale bojím se, že když brigádu nahlásím, seberou taťkovi peníze z dávek a budeme zase na nule… :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
18.8.20 09:42

Nevím, jak to je přesně, snad někdo bude vědět, taky by mě to zajímalo. Mám studujícího syna (16) má svou první brigádu. Řekla jsem na ÚP, kde pobírám přídavek na dítě, že potřebuji i pro něj formulář na potvrzení příjmů a paní mi dala 2 formuláře (normální pracující má jeden, ten druhý je spešl), že druhým se ten jeho příjem zase odečte z posuzovaných příjmů, nevím tedy jestli úplně plně, ale mělo by to být prý tak, že jako vyživovanému dítěti, studentovi, náleží plně jeho vydělané peníze z brigády napřilepšenou, aniž by ten příjem byl považovaný jako příspěvek do společné domácnosti, takhle mi to ta paní řekla, na to jsem se zeptala, proč ho teda je třeba dokládat, tak pokrčila rameny…

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.8.20 09:50

PS. jedná se konkrétně o prázdninový příjem, nevím jestli případný příjem mimo prázdniny není pro vyživovaného studenta v jiném režimu.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.8.20 10:50

Děkuju. A náhodou nevíte, jak by to bylo přes rok?

• Citovat
  • Nahlásit
5189
18.8.20 13:33

Prijem je prijem a je uplne jedno jestli je to leto nebo jindy. To tady anonymni slunecnice pise uplne nesmysly.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8539
18.8.20 13:48
@Cenarius píše:
Prijem je prijem a je uplne jedno jestli je to leto nebo jindy. To tady anonymni slunecnice pise uplne nesmysly.

Ale nepíše nesmysly, je tam výjimka u příjmů nezaopatřeného dítěte v červenci a srpnu, to se pro dávky státní sociální podpory nezahrnuje, ale doložit se musí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.8.20 15:30