Bude test v pondělí pozitivní?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.1.22 19:56

Bude test v pondělí pozitivní?

Dobrý večer, jsem studentka a potřebuji se na něco zeptat. V sobotu a neděli mi bylo špatně, v pondělí jsem si dělala antigenní test a ten byl pozitivní. Momentálně jsme celá třída v karanténě, ale na co se chci zeptat je to jestli je možnost, že mi ten test (antigenní) vyjde ještě v pondělí pozitivní nebo už ne.
Prosím o zachování anonymity z osobních důvodu.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11560
19.1.22 19:57

Ano, je možné že vyjde opět pozitivní. Mě vycházel antigen pozitivně 10 dní.

Příspěvek upraven 19.01.22 v 20:30

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
38945
19.1.22 20:16
@Anonymní píše:
Dobrý večer, jsem studentka a potřebuji se na něco zeptat. V sobotu a neděli mi bylo špatně, v pondělí jsem si dělala antigenní test a ten byl pozitivní. Momentálně jsme celá třída v karanténě, ale na co se chci zeptat je to jestli je možnost, že mi ten test (antigenní) vyjde ještě v pondělí pozitivní nebo už ne.

možnost je, to ti nikdo neřekne, jak to bude

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17404
19.1.22 20:25

Jestli mas doma Ag test, zkusila bych to v nedeli vecer a podle toho se rozhodla. Je to mozne, ale v soucasne situaci se s Tebou asi nikdo bavit nebude, i kdyz mas covid cerstve prodelany…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
38945
19.1.22 20:28
@Hobitka píše:
Jestli mas doma Ag test, zkusila bych to v nedeli vecer a podle toho se rozhodla. Je to mozne, ale v soucasne situaci se s Tebou asi nikdo bavit nebude, i kdyz mas covid cerstve prodelany…

tak hlavně pět dnů karantény nic není. Může být klidně nakažlivá i v to pondělí

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17404
19.1.22 20:31