Reklama

Bydlení s přítelem a jeho tátou?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.08.18 02:16
Bydlení s přítelem a jeho tátou?

Zdravím holky, jdu na vás s prosbou o váš názor. Nejdřív se omlouvám za anonym, je to pro jistotu.
S přítelem jsme spolu skoro 7 let. Začínala jsem s ním, když jsem byla student, bydleli jsme u jeho rodičů. Rodiče se rozhádali, nedalo se to vydržet, tak jsme se před 3 lety odstěhovali do pronájmu, kde jsme do teď. Barák po rodičích nejspíš zůstane jeho tátovi a nabídl nám ať se nastěhujeme zpátky. Jsem z toho docela v rozpacích, myslím si, že by to nedělalo dobrotu. Sice bysme měli svůj byt, společná by byla jen chodba, zahrada… ale stejně. Přítel u táty dokonce i pracuje a příjde mi, že teď už je toho dost. Snažím se ho přesvědčit, že nechci bydlet pod jednou střechou s jeho tátou a on mi pořád dokola říká, že mu nic jinýho nezbývá, než tam jít bydlet. On by se v baráku cítil ve svém, ale co já? :( Když tam totiž přítel nepůjde, táta barák prý prodá a přítel se toho baráku nechce vzdát. Na jednu stranu mu rozumím, ale na druhou mi přijde, že mu je přednější barák s tátou než já. Moc dobře ví, že se mi tam nechce, ale kdykoliv navedu řeč, on je prostě rozhodlej, že tam půjde, že se toho baráku prostě nevzdá. Co myslíte? Každý názor pomůže, jít bydlet pod jednu střechu nebo se raději osamostatnit a najít si vlastní bydlení, kde budu nějaký čas sama? Jen tak na okraj, přítelovi je 27 a chce se vrátit bydlet zpět k tátovi :nevim: mě je 25

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.08.18 02:31

Ještě dodám.. jeho táta je typ člověka, kterej všude byl a všechno zná. Určitě víte, co tím myslím :P

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 32981 příspěvků 10 inzerátů 02.08.18 05:28