Bydlení u rodičů přítele, shánění podnájmu

Anonymní
5.11.19 20:39

Bydlení u rodičů přítele, shánění podnájmu

Ahoj, jdu si pro názory :) S přítelem jsme spolu lehce přes 5 let. Já studuji VŠ, on teď po VŠ nastoupil do práce. Já bydlím ve spolubydleni na bytě, on u rodičů. Když chodil do školy, přespával u mě na bytě a třeba 2× do týdne jsem byla já u nich, případně jsme jeli k našim. Přítel je vychovaný v tom, že bydleni jedině vlastní, podnájem je vyhazování peněz. Já to zase beru tak, že podnájem je přestupní stanice k tomu něčemu vlastnímu. A tady je kamen úrazu. Přítel už u mě na bytě v podstatě neprespava, protože to má daleko do práce. Tím pádem bychom se celý týden neviděli, takže ve dny, kdy mám volnější školu, jezdím k nim a přespávam tam, ale mám psa a jeho táta nikdy psa v domě nechtěl, no zatím to nějak trpí, když je to jenom občas, každopádně je mi blbý, aby se oni nějak ve vlastním domě podrizovali mně. S přítelem bychom chtěli bydlet spolu, preci jen po 5 letech už by se to celkem i hodilo a teď máme dvě varianty: přítel by rád, abych bydlela přechodně u nich, ale to já úplně moc nechci a taky svolil k hledání podnájmu. Bohužel už 3 měsíce nemůžeme nic sehnat, nemuzeme si dovolit platit velký nájem a pes je skoro všude problém.
Jak byste postupovaly vy? Byly byste dál na bytě a čekali, jestli se někde něco najde, i kdybyste měly přítele vidět třeba 1× týdně, nebo byste šly na tu přechodnou dobu bydlet k jeho rodičům?
Teď vedu sama se sebou takovej vnitřní boj, chci s ním být co nejvíc to jde, ale zase nechci být pod neustálým dohledem jeho rodičů.

Děkuju těm, co tenhle sloh dočetly až do konce.
Anonym z důvodu, kdybych náhodou omylem propalila něco na jeho rodiče :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6400
5.11.19 20:42

Počkala bych ve svém, určitě ne k jeho rodičům. Navíc se psem, kterého tam budoucí tchán nechce.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1860
5.11.19 20:42

Hledala bych rozhodně dál podnájem :kytka:

• Nahlásit