Bydlení v najmu s dítětem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
n_hehe
Povídálka 30 příspěvků 06.03.18 12:07
Bydlení v najmu s dítětem

Ahoj holky, máme s přítelem v plánu se začít snažit o mimco, ale nejdřív bych chtěla vědět par věci. Jsem studentka, ale zároveň pracuji na poloviční úvazek, který se mi brzo zvýší, tudíž si myslím ze budu mít nárok na PPM. Mou otázkou je, jak by to bylo s narokem na PPM, když mám TP v Olomouci a přítel ve Zlíně a žijeme v Brně? A dítě bude mít automaticky tp, kde já? Zatím vlastní bydlení neuvažujeme, protože nejsme rozhodli jestli byt nebo dům a kde z hlediska vzdálenosti k babickam. Dále mě zajímá, jak se dá vyjít s PPM a rodicakem a tak nějak normálním příjmem? Dá se z toho i něco ušetřit na bydleni? Předem díky moc ????

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Lendeš
Kelišová 5592 příspěvků 06.03.18 12:16

Nárok na PPM se neodvíjí od trvalého bydliště, ale od toho, jestli splňuješ potřebnou dobu nemocenského pojištění. Jen rodičák pak musíš řešit v místě TP. A ano, dítě bude mít TP podle tebe.

A jak se dá vyjít s PPM a rodičákem ti nikdo neřekne, protože jednak nikdo neví jak vysokou PPM budeš mít, nikdo neví jak si nastavíš rodičák, nikdo neví kolik vydělává tvůj partner a nikdo neví jaké máte životní náklady, jak umíte hospodařit s penězi atd. Tohle si musíte propočítat vy.

alenka84
Neúnavná pisatelka 19041 příspěvků 06.03.18 12:21

Tak nárok na PPM nemá s TP nic společného, místně příslušná OSSZ (která PPM vyplácí) je stejně podle sídla zaměstnavatele. Akorát pak RP musíš vyřizovat na ÚP podle TP, tam asi musí člověk osobně, nevím, jestli to jde poštou, ale to je jedna návštěva. Dítě má TP automaticky podle matky.
Poslední otázka - definuj normální příjem. Jaké jsou náklady na bydlení? Jaké jsou náklady na ostatní věci (auto, MHD, atd.)? Bez toho nejde odpovědět nic.

alenka84
Neúnavná pisatelka 19041 příspěvků 06.03.18 12:22