Bydlíme spolu 4 dny v týdnu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.06.19 22:39
Bydlíme spolu 4 dny v tydnu

Ahoj, chtěla bych váš objektivní názor. Je mi 23, příteli 25. Já ještě studuji, teď jsem dodělal a bakaláře. Přítel pracuje na HPP. Máme spolu malý byt 1kk v městě, kde pracujeme a studujeme. Tam spolu bydlíme, ale jen pondělí až pátek nebo čtvrtek. Na víkendy jezdíme každý k sobě domů, občas se navstevujeme mezi rodinama. Jde o to, že já se vracím do 2kk do nelehké rodinné situace. On k babičce a mamince, kde má oddělený být, ale all inclusive.
Ackoliv jsme spolu 4 roky, přijde mi tohle bydlení postavené na hlavu. Nemáme v bytě ani pračku, vše vozime domu. Přítelovi to tak vyhovuje, když s ním chci zůstat na našem bytě přes víkend, je nervózní, že slíbil, že půjde za touhle tetou, tam a tam. Řešením asi je i zůstat na bytě sama, taky jsem to tak dělala, ale nedělá mi to dobře, jsem uzkostnejsi povahy. ????
Je podle vás takovéhle soužití ok? Kdy jste se osamostatnily vy?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.06.19 22:42

Mě 22 a manžel nyní už tedy chtěl už první měsíc ať se nastěhuji. První dva roky jsme nejezdili ani pomalu k našim / cca 25km od nás. A ani k jeho rodičům. Byli jsme každou volnou chvíli spolu. Rodiče pouze narozeniny svátek Vánoce.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.06.19 22:43

Jinak necelých 13 let jsme spolu.

Beckyttine5
Zasloužilá kecalka 518 příspěvků 07.06.19 22:44

Je to ok, chce být i se svou rodinou… časem si pořídite větší bydlení a zase to bude jiné.. zatím studuješ, tak je to jiné než když pracuješ a vydelavas..

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.06.19 22:44