Být poctivec nebo to nechat tak?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.06.19 09:19
Být poctivec nebo to nechat tak?

Holky, řeším dilema. V pátek jsem na jednou e-shopu objednala věc za necelé 3.000. Je to dost známá velká firma, žádný malý obchůdek. Při objednávce jsem zadala platbu kartou on-line. Doposud vždy při tomto způsobu platby mě webovky přesměrovaly na platební bránu a platba bez problémů odešla. Toto si při zmíněném nákupu nestalo tak jsem čekala na nějaký e-mail, ale světe div se, asi za hodinu došla zpráva, že zboží předávají DPD. Volala jsem tedy do tohoto e-shopu, že platba neproběhla a zda tedy budu platit DPD a bylo mi řečeno, že ano. Dnes mi došla sms i e-mail od DPD se zprávou o doručení balíčku bez dobírky. Teď tady sedím a dumám zda to dál řešit byť už jsem je na problém upozorňovala nebo to nechat tak a počkat zda se ozvou. Co byste na mém místě dělaly vy? Já si na jednu stranu říkám, že to je jejich problém, na který jsem upozornila a můžu ušetřit peníze a čekat zda se někdo ozve nebo jim znovu volat a mrhat svým časem i když to není moje vina. Moc díky.

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:
Tableta
Kelišová 5304 příspěvků 18.06.19 09:22

To snad nemyslíš vážně. Samozřejmě, že bych se ozvala a trvala bych na tom, že se to vyřeší hned v tom telefonátu! :)

Tableta
Kelišová 5304 příspěvků 18.06.19 09:22
@Anonymní píše:
Holky, řeším dilema. V pátek jsem na jednou e-shopu objednala věc za necelé 3.000. Je to dost známá velká firma, žádný malý obchůdek. Při objednávce jsem zadala platbu kartou on-line. Doposud vždy při tomto způsobu platby mě webovky přesměrovaly na platební bránu a platba bez problémů odešla. Toto si při zmíněném nákupu nestalo tak jsem čekala na nějaký e-mail, ale světe div se, asi za hodinu došla zpráva, že zboží předávají DPD. Volala jsem tedy do tohoto e-shopu, že platba neproběhla a zda tedy budu platit DPD a bylo mi řečeno, že ano. Dnes mi došla sms i e-mail od DPD se zprávou o doručení balíčku bez dobírky. Teď tady sedím a dumám zda to dál řešit byť už jsem je na problém upozorňovala nebo to nechat tak a počkat zda se ozvou. Co byste na mém místě dělaly vy? Já si na jednu stranu říkám, že to je jejich problém, na který jsem upozornila a můžu ušetřit peníze a čekat zda se někdo ozve nebo jim znovu volat a mrhat svým časem i když to není moje vina. Moc díky.
pikola
Generální žvanilka 21421 příspěvků 1 inzerát 18.06.19 09:23

Já jsem teda poctivá, ale v tomhle případě bych asi čekala co oni :mrgreen:

Lalelale
Závislačka 4991 příspěvků 18.06.19 09:23

Balíček bych nepřevzala a nechala ho poslat zpět prodejci. Nestálo by mi to za to. CR je země vyhlášena tím, že můžeš podat exekuci kvůli petistovce a bordel jaký má prodejce ve financích by mě dost odradil.

Netopýr1
Ukecaná baba ;) 1061 příspěvků 18.06.19 09:23

Není to Lidl? Stalo se mi to u nich taky ale neboj, oni se přihlásí. :mrgreen: :mavam: pokud ne, tak omluva za OT. Ale počítala bych, že se stejně někdo přihlásí. :mavam:

Aduš8
Kelišová 5239 příspěvků 18.06.19 09:24

Byla bych poctivec, ty obchody mají nastavenou kontrolu, která je upozorní, že platba toho a toho čísla neproběhla.

pikola
Generální žvanilka 21421 příspěvků 1 inzerát 18.06.19 09:24
@Tableta píše:
To snad nemyslíš vážně. Samozřejmě, že bych se ozvala a trvala bych na tom, že se to vyřeší hned v tom telefonátu! :)

Ale ona už se ozvala :nevim:

ugluk
Hvězda diskuse 47035 příspěvků 18.06.19 09:26

Znovu bych je kontaktovala, informovala, že z mé strany platba neproběhla, ale oni už poslali. Pokud v tom mají bordel a písemně by mi potvrdili, že na jejich straně je vše v pořádku a zaplacené, nechala bych to plavat.

mau-mau
Závislačka 4104 příspěvků 18.06.19 09:26

Není možné, žes to zaplatila, protože tam byla uložená karta? Podle mě to zaplacené je. už se mi to jednou taky stalo, byl to mall.cz, automaticky mi u předchozího nákupu uložil kartu a já si toho nevšimla. mrkni na účet, jestli to fakt nemáš odečtené.. :palec: :think:

Příspěvek upraven 18.06.19 v 09:27

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.06.19 09:26

@Tableta Myslím to zcela vážně, já už jsem je na chybu upozornila. Ani mi tak nejde o ty peníze, ale fakt nemám čas a náladu na poslouchání automatu, čekání až mě spojí a pak řešit jejich problém.

@Lalelale To mě taky napadlo, ale je to dárek, který mám zítra předat.

@Netopýr1 Lidl to není.

debra.morgan
Echt Kelišová 9508 příspěvků 18.06.19 09:27

Ja bych cekala co bude…

Tableta
Kelišová 5304 příspěvků 18.06.19 09:27
@pikola píše:
Ale ona už se ozvala :nevim:

A oni to evidentně v systému neopravili. Měla by se ozvat znovu.

Tableta
Kelišová 5304 příspěvků 18.06.19 09:28
@Anonymní píše:
@Tableta Myslím to zcela vážně, já už jsem je na chybu upozornila. Ani mi tak nejde o ty peníze, ale fakt nemám čas a náladu na poslouchání automatu, čekání až mě spojí a pak řešit jejich problém.

Já to chápu, není to tvoje chyba. Ale i tak by bylo dobrý, kdybys to řešila z vlastní iniciativy. Lepší je předejít případnm tahanicím a vyřešit to co nejdřív.

Příspěvek upraven 18.06.19 v 09:29

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 18.06.19 09:29

@mau-mau Koukala jsem na účet a fakt to tam není.

Stránka:  1 2 3 Další »
Váš příspěvek
Reklama