Častá antibiotika v těhotenství - zkušenost

32
29.6.20 21:46

Častá antibiotika v těhotenství - zkušenost

Ahoj. :mavam: Jsem ve 34tt doktor při stěrech zjistil nějakou bakterií a nasadil mi antibiotika amoksiklav na 14 dní. Přesně jsem je brala od 4.6 do 17.6. Dnes jsem byla u obvodní mám angínu a opět nasazena antibiotika na týden co 12 h. Prosím chci se zeptat bral někdo taky tak často antibiotika?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

819
29.6.20 21:54

Je to opravdu bakterialni sngina? Muze byt i virova…mas teplity? Nebyla bych uplne naklonena tomu brat po dvou tydnech ATB znova…kdybych mela horecky, tak bych je brala. V opacnem pripade bych trvala na steru u obvodaka…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8599
29.6.20 22:01

A dělal ti doktor CRP test? Pokud ne, trvala bych na něm, protože, jak píše @kalie, angína může být jen virová a pak je bereš zbytečně.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4
29.6.20 22:13

Ahoj. Nejsem lékař, takže nebudu soudit, zda máš antibiotika oprávněně nebo ne. Ale moje osobní zkušenost je taková, že ve 13tt jsem dostala do jednoho ucha zánět středního ucha a zároveň na druhé jsem chytila tzv. růži. Hodně infekční nemoc a hodně bolestivá. ATB jsem měla předepsána silná na 14dni plus antibiotiková mast.
Ve 20tt jsem dostala zánět do zubů, ve 21tt v nemocnici vytrženy 2 osmičky a dalsi silná antibiotika.
Ve 34tt jsem chytla též pořádnou angínu, že nešlo ani polykat takže opět předepsané ATB.
A výsledek byl takový, že malá se narodila naprosto zdravá 2 dny před termínem, bez jakýchkoli následků na jejím či mém zdraví.
Takže jen držím pěsti, ať už tě během těch posledních pár týdnů žádná nemoc nepotká :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6790
30.6.20 00:24
@MisJar píše: