Čekání na samovolný potrat po zamlklém těhotenství

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

CokoPralinka
Stálice 93 příspěvků 02.12.17 04:35
Čekání na samovolný potrat po zamlklém těhotenství

Dobrý den, ráda bych našla někoho, kdo má zkušenosti s čekáním na spontánní potrat, když bylo zjištěno zamlklé těhotenství. V 6tt byl u nás náznak srdíčka, ale plod byl menší než měl být a v 9tt už bez srdeční akce. Vůbec nic mě nebolí a nekrvácím. Plůdek prý už neroste, zato plodový váček pořád ano. Vím, že je tu spousta holek, co po tomto zjištění šla na revizi, ale já bych chtěla počkat na spontánní potrat, takže rady, abych šla na revizi prosím ne. Jak dlouho jste čekaly? Jak to pak probihalo? Děkuji za odpovědi.

Přečtěte si článek: Zamlklé těhotenství: Jaké jsou příznaky a příčiny?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 22 Další »

Reklama

Reakce:

LennyL1
Kecalka 285 příspěvků 02.12.17 07:08

Jsem laik, nevyznám se v tom, ale moje kamarádka měla také zamlklé těhotenství a doktor ji nedoporučil čekat na samovolný potrat kvůli riziku otravy krve. Tak šla na revizi. Neřekl Ti třeba doktor jak dlouho můžeš čekat na SP?

Icestar
Závislačka 4155 příspěvků 2 inzeráty 02.12.17 07:51

@CokoPralinka Čekala jsem čtrnáct dní, na revizi by mě dostali jen heverem a až poté, co by k tomu byl objektivní zdravotní důvod. Probíhalo to pak jako úplně normální menstruace, o den dva delší. SP v 8tt.

lachtanice86
Kelišová 5444 příspěvků 02.12.17 07:53

Na prvni kontrole jsem byla v 7+3, srdecni akce byla. Další kontrola 9+6 a nic. Podle velikosti přestalo růst někdy týden po první kontrole. Doktor mi dal 5dni ode dne zjištění ze neni akce a pak jít na revizi kvůli otravě krve.

chezlu
Povídálka 27 příspěvků 02.12.17 08:00