Poradna o homeopatii
MUDr. Eliška Bartlová
@jizvíková
Já to našla na netu a koupila jsem to v nějaké prodejně u Benešova. Ale tak před rokem. Jenže se toho dává tak málo do pečiva, že to mám tak na sto let. Zkus se podívat, fakt si ten obchod nepamatuju, mají zásilkovou službu. Takže bnohužel neporadím.
Třeba tady jsem našla obchod - http://www.vltava2000.cz/…fulltext.asp?…
Ale když budeš hledat na netu víc, určitě najdeš toho víc.
A zeptam sse, jaky je rozdil v projevech na strevech celiakie a alegie na lepek? mam totiz negativni biopsii, a protilatky jen 28,3
No nejsem lékař a ty hodnoty mi nic neříkají. Ale já měla alergii na lepek, osypávala jsem se, držela jsem 2roky dietu i vč. kravského mléka - příšerná kombinace, to nemůže člověk nic si nikde dát ale po 2letech se to srovnalo. Nebyl to zásah ve střevech, poškození, ale prostě jako někdo reaguje na ořechy apod. Celikie je údajně dlouhodobější a může člověku ublížit víc. Za to se tak rychle nepozná. Může drážděním střeva vyvolat rakovinu tlustého střeva. Nebo se dřív na to umíralo na podvýživu. U alergie máš prostě příšerné příznaky a téměř hned (já měla do tří dní) - osypaná příšerně, ale nic si člověk neničí, jen je to výrazně nepříjemnější. Je to akutní projev. Dokonce když jsem držela dietu, tak stát dával na dietu příspěvek 2000/rok, ale jen pro celiakii a ne pro alergii.
Dobry den. Prosim vas o radu. Jsem z toho drobet zmatena. V lidlu meli bezlepkovy tyden a ja tam pro rok a pul starou holcicku co ma celiakii koupila ovesne ochucene kase. Jsou oznaceny i preskrtlim klaske. Ale jak vsude neco ctu tak jsem se docetla ze oves se nesmi ze ma taky lepek. Tak ted jsem zmatena a nevim jestli ji to muzu dat a nebo ne. Dekuji za odpovedi
@IvetaG píše: