Černá stolice, po Drmku Forte?

Anonymní
14.8.21 09:34

Černá stolice, po Drmku Forte?

Zdravím,
začala jsem brát Drmek Forte 1× denně, beru ho asi třetí den a dnes ráno jsem měla černou stolici.. Vyprazdňování mě nijak nebolelo, Stalo se to některé z vás? :nevim: Já právě nevím, že bych jedla něco jiného, co by to mohlo udělat :oops: Jestli to budu mít i podruhé nebo potřetí, zajdu k lékaři, ale řekla jsem si, že to zkusím nejdříve tady. Moc všem děkuji za odpovědi :palec:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
252
14.8.21 12:03

Ahoj ja beru drmek forte od minulého měsíce, a nikdy se mi tohle co popisuješ ty nestalo :think: A nebo ti třeba nesedí :think: Ja brala vzdy dve tablety ráno a teď jednu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat