Černá stolice u 2letého - může to být léky?

Anonymní
13.9.20 20:29

Černá stolice u 2 letého - může to být

Ahoj, nikdy jsem se s tímto nesetkala, takže potřebuji poradit… syn má dneska celý den hrozně tmavou stolici, má zánět uší takže bere Augmentin syrup. V letáku jsem se dočetla že nežádoucí účinky jsou bolesti střev a průjem ale to on nemá… Může to být tím? Nevím jestli mu to dát. Bere to ráno a teď večer… Zítra ráno samozřejmě zavolám doktorce jen nevím jestli mu to teď dát..

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1254
13.9.20 20:38

A smrdi to jak? V nejhorsim pripade by to mohla byt melena, ale ta prave i tak jinak smrdi. Neboli ho brisko?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1254
13.9.20 20:39

Nejedl dnes nebo i v minulých dnech treba boruvky?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12674
13.9.20 20:39

Jen kvuli barve stolice bych antibiotika urcite nevysadila…ovlivnuji strevni floru, tak treba se to stat muze…co nejake jidlo, nejedl boruvky nebo tak? Nebo hodne zeleza to dela taky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.9.20 20:40

@kalie Právě že to moc cítit nejde, jen sem tam, ale spíš jako to co snědl na oběd… dnes měl stolici už 3× což je víc než jindy… bolesti břicha asi nemá, jinak by nic nejedl. Snědl celý oběd, snídani i večeři :nevim:

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
13.9.20 20:41

@beruska9 Teď jsem četla že to můžou způsobovat probiotika? Ty mu dávám ráno do čaje :zed: jj nevysadim je, uvidím co řekne doktorka..

  • Citovat
  • Nahlásit
1254
13.9.20 20:45

Podivej, ted bych ty atb dala. Rano bych doktorce zavolala, ale myslim, ze to nebude nic hroznyho. Jinak to jsem teda neslysela, ze by probiotika delaly cernou stolici :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.9.20 20:56

@kalie prý při kombinaci s ATB se to může stát

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama