Čerpání dovolené před nástupem na MD - učitelka MŠ

203
13.5.20 11:54

Čerpání dovolené před nástupem na MD - učitelka MŠ

Ahojte maminy, nenašla jsem nikde odpověď, tak zakládám nové téma.
Jsem učitelka MŠ, smlouva na dobu neurčitou. Od poloviny února jsem na PN a do školky se už nevrátim. 26.7.nastupuji na mateřskou a chci si vybrat před nástupem na mateřskou, vyčerpat dovolenou. Mám plných 40 dní. Dneska mi zaměstnavatel řekl, že neví, zda to půjde. Bere za mě už záskok, novou učitelku a že neví, jak to bude s penězi jak na mnou dovolenou, tak na novou pracovní sílu.
Má prosím někdo zkušenost?
Je mi jasné, že dovolenou si vybrat musím. Ale chci před mateřskou a ne během mateřské a rodičákem…a red jsem celkem zmatená :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

71526
13.5.20 12:01

@bendísek28 No, jelikož čerpání dovolené určuje zaměstnavatel, tak záleží na něm, zda ti to povolí, ty to sama rozhodnout nemůžeš. Jediné, kdy ti vyhovět musí je právě v návaznosti na mateřskou, před ní nikoliv.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2066
13.5.20 12:03

@j.a.n.i1 a má nárok na celých 40 dní, když marodí od půlky února? Kamarádka teď řeší něco podobného.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
203
13.5.20 12:07

@jary1 dneska mi účetní říkala, že mám nárok na celých 40 dní.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
203
13.5.20 12:08

@j.a.n.i1 no ale finančně to pro něj bude stejné, ne?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
71526
13.5.20 12:11
@jary1 píše:
@j.a.n.i1 a má nárok na celých 40 dní, když marodí od půlky února? Kamarádka teď řeší něco podobného.

Má, protože se ji bude počítat ještě ta MD do konce roku, takže ji to 60 dnů dá. I když možná ji to pokrátí o 1/12, ale těžko říct, nejsou tam přesné datumy, takže může zmeškat 100 dnů, ale taky nemusí, bude někde na rozhraní.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
71526
13.5.20 12:13
@bendísek28 píše:
@j.a.n.i1 no ale finančně to pro něj bude stejné, ne?