Česká pošta - falešně podepsána přebírka

437
16.1.21 22:53

Česká pošta - falešně podepsána přebírka

Prosím, můžete mi někdo poradit, jak se bránit a postupovat? Švagrová (bydlí v Bruselu) mi poslala přes německý Amazon dárek pro syna k Vánocům. Poslala ho již na přelomu listopadu/prosince. Nicméně dárek (poměrně drahé lego) nepřišel. Švagrová po něm pátrala a bylo jí řečeno, že bylo doručeno již 8.12. a že je přebráno. Dokonce prý viděla scan doručenky, kde byl jakýsi klikyhák, jakože můj podpis. Takže někdo zfalšoval předávací papíry. Švagrová si tedy s amazonem domluvila vrácení peněz za nedodání zboží. Mě jde ale o to, že kdosi z pošty úmyslně krade (velký balík z ciziny, před Vánoci, navíc chrastící… Někomu evidentně došlo, co v něm je a zpeněžil ho), a ještě má tu drzost falšovat můj podpis. Jak postupovat se stížnosti? Jsem už z České pošty opravdu unavená. Její služby jsou drahé a nekvalitní. Jednu dobu nám dokonce tři měsíce nedorucovali vůbec žádnou poštu, jindy nosili rozlepene zásilky, které byli evidentně roztříděné o zajímavé obsahy, nebo švagrovi dali balík před plot, kdyz tam nikdo nebyl a místni omladina ho rozcupovala po okolí a cca obsah za 7000,– v háji, to ani nemluvím o tom, že si platím balík do ruky a místo toho mi přijde SMS, že si ho mám vyzvednout na poště. Při každé stížnosti na misti poště je nám sděleno, tady je papír na stížnosti a pošlete si ho jinam. Ano jednou jsem neslyšela omlouvám se a ani jednou nám nikdo neodpověděl. :pocitac: :pocitac: :pocitac:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1022
16.1.21 23:17

No, většinou to nedělají pošťáci, ale sousedi, kteří potvrdí převzetí. Takže bych nejdřív popátrala tam. Při přebírce se žádné doklady se neukazují, protože ve světě to není běžné, protože normální je nekrást… Jinak Amazon většinou zasílá DHLkem, ne? Takže to asi úplně netřeba házet na poštu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
437
16.1.21 23:20

Ne, posílala dva balíky a pro dvě děti a přišel jen jeden a to před CP. Sousedi jsou vyloučeni, jsme na vesnici a z obou stran máme nadstandardní přátelské vztahy a navíc jsou to starší ročníky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7891
16.1.21 23:22

Jsme z většího města, takže jsem zašla na poštu, prý mi bylo doručeno psaní, šefka doručovatelek mi ukázala lístek, taky s klikihákem, tak jsem to reklamovala
musí mít nějakou nadřízenou, se kterou se to snad dá řešit, ne?

škoda, že jste to neřešili hned toho 8.12. kdy to mělo být doručeno

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
781
16.1.21 23:24
@listento píše:
No, většinou to nedělají pošťáci, ale sousedi, kteří potvrdí převzetí. Takže bych nejdřív popátrala tam. Při přebírce se žádné doklady se neukazují, protože ve světě to není běžné, protože normální je nekrást… Jinak Amazon většinou zasílá DHLkem, ne? Takže to asi úplně netřeba házet na poštu.

Oni to zasílají DHL, ale na našem území to potom doručuje ČP. Má to tak víc firem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3381
16.1.21 23:25

Tohle by mě zajímalo, jak se řeší.

Ty podpisy při přebírání zásilek - zejména pokud jim má člověk udělat autogram prstem do mobilu - jsou taková škrtnutí, že si neumím představit, jak by se dokazovala autenticita - už vidím, jak to řeší nějaký písmoznalecký posudek :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
437
16.1.21 23:27

@bublinek no já to netušila, bylo to pro děti překvapení od tety, až když jsme si před svátky volali, zjistili jsme, že nic nepřišlo… Tady jsme na vesnici, pošta je v městys, za přepážkou je právě paní vedoucí, která je extrémně nepříjemná. Chodím na postu jen v největší nouzi a nebo raději do jiného města.
Jenže nevím, kam se obrátit se stížností

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1699
16.1.21 23:28

Taky mi jednou nepřišel balík od české pošty, řešil to ale majitel firmy z které balík šel, takže jak to vyřešil nevím.
Ale bylo mi řečeno i českou poštou (nestěžovala jsem si na poště v obcí, ale na infolince a emailu), že když mi nepřišel balík tak ho musel ukrást někdo ze skladu kde se třídí balíky.
Taky mi jednou přišlo oznámení o nedoručení balíku, takže jsem volala řidiči, ten mě poslal někde, že mi nezvonil zvonek. Takže telefonický i emailová stížnost na oddělení.
Od té doby mi pokaždé volají, že jedou a jestli jsem doma, takže vše v naprostém pořádku.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5085
16.1.21 23:28
@baccata píše:
Ne, posílala dva balíky a pro dvě děti a přišel jen jeden a to před CP. Sousedi jsou vyloučeni, jsme na vesnici a z obou stran máme nadstandardní přátelské vztahy a navíc jsou to starší ročníky.

Vypište přesně všechna příkoří, co vám Česká pošta kdy provedla. U všeho uveďte přesné datum, cenu, doby podání a doručení i nedoruceni, dolozte všechny písemné doklady které máte. Vezměte to několik let zpátky a na jejich řeči, že máte věc reklamovat hned, když se stane, vůbec nedejte. Případně obejděte i sousedy. Možná se k vám pripoji se stížnostmi. Nebo můžete dát poštu k soudu. To by bylo úplně nejlepší.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1699
16.1.21 23:31

@MrsNorris Mě v poslední době přišlo několik balíku ppl, dpd a pošta. Většinou v sms mi přišel kód pro potvrzení. Ale ten chtěli jen na výdejně.
Přímo u auta, mi dopředu zavolali, poprosili ať jdu před dům. Čímž asi věřili, že jsem to já a podpis ani pin po mě nikdo nechtěl. I když jsem mobil nachystaný měla

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
437
16.1.21 23:35

@Uslava ale no tak… Se stížnostmi na kvalitu jsem nikdy neuspěla, ale mě opravdu vadí ta drzost, že někdo zneužije váš podpis k svému obohacení a já bych měla být zticha abych nebyla za potížistu…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5085
17.1.21 00:28
@baccata píše:
@Uslava ale no tak… Se stížnostmi na kvalitu jsem nikdy neuspěla, ale mě opravdu vadí ta drzost, že někdo zneužije váš podpis k svému obohacení a já bych měla být zticha abych nebyla za potížistu…

Reklamaci vyřizuje ten, kdo zásilku poslal, protože k ní má doklady. Pokud se týká stížnosti na poštu, lze na jejich stránkách nalézt místo, kde to všechno vyřizuje. Vím z vlastní zkušenosti. Také bydlím na vesnici a tak jsem volila tuto cestu. Ani to netrvalo dlouho a paní listonoška přišla ke mě sama osobně záležitost vyřídit k mé spokojenosti. Doporučuji toto řešení.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
322
17.1.21 08:40

@baccata Podej oficiálně stížnost na Vaší pobočce, ideálně e-mailem aby to bylo lehce prokazatelné. Až se ti ozvou, případě do 30dni neozvou spíš sem. https://www.ceskaposta.cz/…ni-ombudsman
Je to člověk který se zabývá nekvalitně vyrizenymi reklamacemi a stížnostmi. Minimálně určitě poradí jak postupovat. Ale obávám se že reklamace bude na odesílatelce. Držím palce :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
437
17.1.21 09:17

@LucEm děkuji. Zkusím to, jak píšeš. Reklamaci podala švagrová u prodejce, ten jí vrátí peníze. Prodejce je pojištěn na nedoručení, takže se zdá být vše v pořádku. Ale mě vadí, že člověku, který cíleně krade u CP a ještě zneužívá cizí podpis, to vlastně v klidu projde. Já nechci reklamovat nedodání zásilky (to si vyřídí odesílatel), ale zneužití mého podpisu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7891
17.1.21 09:50
@baccata píše:
@LucEm děkuji. Zkusím to, jak píšeš. Reklamaci podala švagrová u prodejce, ten jí vrátí peníze. Prodejce je pojištěn na nedoručení, takže se zdá být vše v pořádku. Ale mě vadí, že člověku, který cíleně krade u CP a ještě zneužívá cizí podpis, to vlastně v klidu projde. Já nechci reklamovat nedodání zásilky (to si vyřídí odesílatel), ale zneužití mého podpisu.

toto jsem reklamovala já, někdo mě podepsal, nadřízená se kterou jsem mluvila, mi říkala, že je to na vyhazov
musí mít potvrzení, že Ti to dodali, zkus toho ombudsmana

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat