Český jazyk se zaměřením na vzdělávání

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
28.10.21 21:41

Český jazyk se zaměřením na vzdělávání

Ahoj, chtěla bych se zeptat na jednu otázečku :D. Nyní studuji na gymnáziu (4. ročník) a musím si vybrat, kam půjdu na VŠ. Chtěla bych učit Český jazyk a dějepis, proto jsem se rozhodla sem napsat, abych se zeptala, jestli náhodou někdo nemá zkušenosti s tímto studiem. Pravděpodobně bych se hlásila na Univerzitu Karlovu. Děkuji za odpovědi :srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27088
28.10.21 22:35

Pedák nebo filda.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
28.10.21 22:50

@Svistice pedák

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
379
29.10.21 00:45

Český jazyk a literaturu se zaměřením na vzdělávání jsem studovala na ped'áku, ale v Hradci.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
296
29.10.21 05:39

Já studovala češtinu na UK, mám k tomu ještě cizí jazyk. Bylo to náročné, cvičení byla často povinná, musíš přečíst spoustu knih, odborné i beletrii. Klidně se ptej. :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
29.10.21 11:41

@Lizzie001 Zajímá mě spíše náročnost, jestli to zvládne “průměrný žák” gymnázia. Slyšela jsem, že masakr je staroslověnština. A Jací jsou učitelé? Jsou náročné příjmačky? :lol:

• Citovat
  • Nahlásit
296
29.10.21 13:38
@Anonymní píše:
@Lizzie001 Zajímá mě spíše náročnost, jestli to zvládne “průměrný žák” gymnázia. Slyšela jsem, že masakr je staroslověnština. A Jací jsou učitelé? Jsou náročné příjmačky? :lol: