Cesta na Slovensko?můžu nebo ne

Anonymní
21.6.21 14:32

Cesta na Slovensko?můžu nebo ne

Ahoj. Pracuji jako společnice. Prostě doprovod na akce, občas zahraji nějakému pánovi přítelkyni atd. Dál bych to nerozebírala. Teď o víkendu mám nabídku, docela lukrativní na jednu akci.Ale je to na Slovensku. Covid jsem měla v lednu. A teď jsem se dala očkovat, mám první dávku. Mohu jet nebo ne? prosím bez hanlivých komentářů a anonym ponechat. Citlivé informace.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
22426
21.6.21 14:36

Udělej si test a muzes, stačí antigen.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21.6.21 14:38

Tak já jsem to zjišťovala z jiných důvodů, aby děti viděly prarodiče, ale takto: Pokud jste měla covid před 180 dny (což asi ano) a uplynulo od první dávky myslím 14 dní, je potřeba se jen zaregistrovat - tam se vyplňují jen hodně povšechné údaje…
Více na https://korona.gov.sk/…vanie-do-sr/

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
21.6.21 14:38

Jo a první dávka byla 8 června

• Citovat
  • Nahlásit
2963
21.6.21 14:39

Nechápu proč musíš psát, že jsi společnice? Kdyby ti šlo jen o cestu na Slovensko, mohla ses zeptat jen na test. Ale předpokládám, že chceš rozpoutat diskuzi. :-))

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5521
21.6.21 14:53

Tady to máš cestování

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1872
21.6.21 16:12
@Anonymní píše:
Ahoj. Pracuji jako společnice. Prostě doprovod na akce, občas zahraji nějakému pánovi přítelkyni atd. Dál bych to nerozebírala. Teď o víkendu mám nabídku, docela lukrativní na jednu akci.Ale je to na Slovensku. Covid jsem měla v lednu. A teď jsem se dala očkovat, mám první dávku. Mohu jet nebo ne? prosím bez hanlivých komentářů a anonym ponechat. Citlivé informace.

Já se jen zeptám, proč by si nemohla? Si někde četla, že Češi nesmí na Slovensko?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32513
21.6.21 16:17
@Anonymní píše: