Chce znát mého právníka

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
19
23.11.21 22:46

Chce znát mého právníka

Dobrý den, stalo se Vám někomu, že chce vaše protistrana před prvním soudem(bude se řešit péče o dítě, alimenty) znát vašeho právníka?
Přijde mi to maximálně hodně podezřelé, zda v tom není nějaká špatnost? Já jakožto zakladatel sporu jsem jméno právníka protistrany nepotreboval vědět. Jake mate s tímto zkušenosti?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4297
23.11.21 23:10

Tak jmeno pravnika se protistrana dozvi z prvniho podani :nevim: jinak je to asi jedno, ne

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33918
23.11.21 23:23

Pokud je jedna i druha strana zastoupena advokatem, tak se ti advokati se nesmi obracet primo na protistranu, ale jen jejiho pravniho zastupce. Advokat nesmi obejit druheho advokata. Takze asi proto to chce vedet.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
18803
23.11.21 23:47

No ti příčetnější hledají domluvu a to i třeba skrze právníky.

Ti co víc ubližují zejména dětem chtějí štengrovat spor a hrotit to.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1645
24.11.21 06:57
@Lily2019 píše:
Dobrý den, stalo se Vám někomu, že chce vaše protistrana před prvním soudem(bude se řešit péče o dítě, alimenty) znát vašeho právníka?
Přijde mi to maximálně hodně podezřelé, zda v tom není nějaká špatnost? Já jakožto zakladatel sporu jsem jméno právníka protistrany nepotreboval vědět. Jake mate s tímto zkušenosti?

Jestli je to někde na maloměstě, tak aby nešel za tím stejným. Nebo to zajímá jeho právního zástupce, jestli protistranu zastupuje nějaký rapl a už nemá smysl se zkoušet domluvit anebo naopak.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3050
24.11.21 07:17

@veria Ano, a ten dotaz dotaz nemá logiku, jak chce zakladatelka, aby ji právník zastupoval, když ho ostatní účastníci řízení nebudou znát? To mi přijde až na hlavu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27
24.11.21 07:51