Chci miminko mladá - nezodpovědnost, nebo přirozený pud?

27.3.17 13:50

Chci miminko mladá - nezodpovědnost nebo přirozený pud?

Dobrý den,
byla bych ráda, kdyby se zde našlo několik dobrých duší, a odpovědělo mi na mou základní otázku - zda má touha po miminku v tuto chvíly je nezodpovědná, nebo je to přirozené a není to až tak šílené.
Je mi 23 let, jsem studentka volnočasové pedagogiky (studium dokončím pravděpodobně příští rok, pokud se nerozhodnu pokračovat), ve studiu. Mám brigádu o víkendech a v létě.
Příteli je 28 let, je živnostník, nevydělává žádné horentní sumy, ale dost na to aby zaplatil nájem, zajistil živobytí pro dva (nebo i více ;-)) a ještě zbylo.
Jsme spolu s přítelem už 3 roky, z toho 2 roky spolu žijeme. Teď žijeme v bytě v Praze ale brzy se již budeme stěhovat do domu, který jsem doslata od rodičů. Dům je však ve vesnici kousek za Prahou, takže bude třeba dojíždět do Prahy. Počítáme že dojíždění autem pro dva vyjde přibližně jako náš nájem teď, ale budeme ve vlastním. Také jsme již mluvili o svatbě, chystáme jí přibližně v horizontu 3 - 6 led od teď, v závislosti na aktuální situaci.
Přítel má již 6 letou dcerku z prvního manželství na kterou vzorně platí alimenty a má jí moc rád. Poslední dobou mě však přepadla šílená touha po miminku. Koukám po těhotných ženách, kočárcích, miminkách, dětech a přiznám se že tiše závidím…
S přítelem jsme se dohodli na přerušované souloži s tím že když se zadaří, bude za to rád i když to teď není úplně jeho plán. Ono se ale asi nezadaří, mám totiž PCSO, podle doktorky budu potřebovat léky na vyvolání ovulace. Bez jeho vědomí je však brát nebudu, protože zaprvé ho tím nechci podvést a zadruhé nechci do sebe cpát hormonální driáky kdyby náhodou se zadařilo.