Chci moc nebo rychle pryč? Přítel je mamánek

27
17.8.20 20:13

Chci moc nebo rychle pryč? (Přítel je mamánek)

Zdravím holky,
obracím se na Vás s jedním dotazem. S přítelem jsme spolu už něco přes dva roky, já(24) studuji on(28) pracuje, stále bydlí s maminkou. S tou si naprosto skvěle rozumím, avšak začínám mít obavy. Přítel je jediný muž v domě, což znamená, že mamince se vším pomůže, ale také, že se jí musí pravidelně hlásit. Nebo maminka volá 4× za den, když jsme na dovolené. A to nejen když je se mnou, ale i s kamarády na pivu. Přestože mne miluje, chce společně žít a plánovat rodinu, začínám mít pocit, že se od maminky jen tak neodpoutá. Nebo spíš ona ho nenechá. Přece jenom by byla úplně sama.
Podotýkám, že nežárlím, maminku mám velmi ráda, jen se začínám strachovat aby tento vztah měl opravdu smysl.
Je tohle v pořádku, jen se mi to zdá, nebo už je to za hranou a nic z toho nebude?
Děkuji za rady :mavam: :srdce:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5199
17.8.20 20:18

Je to těžce za hranou. Aby se 28 letý, DOSPELY chlap musel mamince hlásit a ta ho 4× denně kontrolovala.

Jako do tuhého půjde, až se bude muset odstěhovat a s vámi založit domácnost a rodinu. Co na to on říká? Jak se k tomu staví? Ono je taky možný, že všechno odkejve, bude souhlasit a pak u vás tchýně bude denně nasáčkovaná nebo on bude u ní pořád a vy sama doma.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1330
17.8.20 20:19
@becky2020 píše:
Zdravím holky,