Chůva, služby v domácnosti v této době

79
25.10.20 12:54

Chůva, služby v domácnosti v této době

Chci se zeptat vás co využíváte služeb chůvy, paní na úklid atd. zda to v současné době nějak omezujete nebo zavádíte nějaká opatření? Nebo naopak vás co služby v domácnostech poskytujete jak to teď máte. Já pracuji jako chůva, ale současně patřím do rizikové skupiny, také mne čeká operace a i dle lékařů bych se neměla nakazit a mám prostě strach. Do rodiny dojíždím MHD a starám se o batolátko i domácnost, je to Praha. Měla jsem strach už v létě kdy rodina byla několikrát v cizině a dost chodili na party atd. Teď už se ale bojím fakt hrozně. Rodina má často návštěvy a za týden se tam setkám třeba s pěti lidmi ještě mimo rodinu. Bohužel ani nerespektují moje přání že v současné situaci nebudu hlídat během nemoci a dávají mi dítě i nemocné. Střídá se u něj mimo rodičů a mne ještě několik hlídacích osob, takže spolu s návštěvami kamarádů je těch kontaktů dle mého hodně. Jsem tam 8 hodin denně. Roušku nemám, nepřejí si to a berou to tak, že přeháním a mám se uklidnit. Nebudou nic onemezovat ani teď po vyhlášení lockdownu. Tak by mně zajímalo jak to je jinde, v mé sociální bublině už jsou všichni doma na HO nebo s dětmi na ošetřováku, ale nikdo nedělá práci jako já, možná jsem opravdu zbytečně hysterická. Dříve jsem pracovala v jeslích a tam se také nic neřeší a roušky se nenosí takže z tohoto pohledu to asi až tak rizikové není. Uvažuji už ale dokonce o výpovědi a tak chci vědět jak to funguje jinde ať to můžu promyslet ze všech stran.

Příspěvek upraven 25.10.20 v 13:44

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14357
25.10.20 13:15