Chybí mi 2 týdny do nároku na mateřskou

760
31.1.16 13:14

Chybí mi 2 týdny do nároku na mateřskou

Ahoj holky, prosím o radu. Pracovala jsem rok v zahraničí a tudíž mi chybí v posledních 2 letech pár dnů, abych měla nárok na mateřskou. Je to 15 dnů :( Po návratu jsem se zaměstnala, ale byla jsem propuštěná pár dnů před koncem zkušební lhůty.. :zed: Teď už je bříško vidět a vůbec mě nenapadá co dělat. Nemáte zkušenost kdo zaměstnáva i v tomto stavu v Praze? Praxi mám ve více oblastech(administrativa, zakaznicky servis, logistika),VŠ ekonomického zaměření(studuji externě druhou VŠ), plynulá AJ, ale šla bych kamkoliv, kde to můj stav dovolí(jsem 21tt).Napadá Vás nějaká organizace, firma, oblast, kde poskytnou smlouvu s odvodem sociálního pojištění? Děkuji :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1112
31.1.16 13:20

@flybe nebudeš mít mateřskou, ale rodičovský příspěvek dostaneš. I tak je to docela luxus ne? Tak se trochu uskromníte, případně můžeš jít za pár měsíců pracovat a zase bude líp.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5411
31.1.16 13:39

@flybe a co na tech 15dnu nebo meaic zkusit mekac nebo kfc? Tam snad berou uplne kazdyho, kdyz si vezmes neco volnyho tak to bricho zamaskujes, je dobry ze je zima a ne leto. V kolikatym jsi?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
753
31.1.16 13:43

Naprosto souhlasim, cokoliv, jde jen o 15 dní, klidně někoho známýho požádat když potřebuješ akutně jen těch 15 dní… a je škoda o to přijít

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Tunrida
31.1.16 13:52

To by se možná dalo řešit i živnosťákem a platit si nemocenské, ne? :think: Jako kvůli 15 dnům bych zkusila asi opravdu cokoliv :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
639
31.1.16 13:55

Presne, na dva týždne by som zobrala hocičo, aj mekáč alebo podobné niečo čo by som za normálnych okolností nerobila. Alebo skúsiť cez nejakú pracovnú agentúru.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
71428
31.1.16 14:06