Čím dál míň peněz-odmítnout přesčasy?

Anonymní
6.1.20 10:48

Čím dál míň peněz-odmítnout přesčasy?

Ahoj. Pracuji jako prodavačka. Klidně prozradím v Coopu. Mám zkrácený úvazek,6 hodin, vyhovuje mi to tak skrz děti, škola školka. Nejdřív jsem brala snad třikrát 13 500 + stravenková karta na 1500 kč. Spokojenost. Jenže… Plat je čím dál menší. Minule byl 11 tisíc a teď mi vedouci řekla, že vedení nadává, že máme moc přesčasů. Ale nikdo tam netrčí dýl. Je to tak, že máte stejné prachy, ať máte přesčasu 2 hodiny nebo 20 hodin. A že nám neproplatily všechny hodiny, protože nesplňujeme produktivitu práce. Dozvěděla jsem se z internetu, že při zkráceném úvazku nemusím pořesčasy vůbec dělat. Takže pokud teď dostanu míň než těch 11 tisíc, asi řeknu, že si udělám svých 6 hodin a čau. Co byste dělaly vy? Ve smlouvě mám psáno 30 hodin týdně a přesčasech nic :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

227
6.1.20 10:55

Neproplatila? Tak nic. Po 6 hodinách se sbalím a jdu. A dělám jen za základ. A nemáte produktivitu? Ať si paní šéfová skáče sama po Coopu a dělá si produktivitu sama.
Přesčasy nemáš povinnost dělat.
To jdi raději do Lidlu. Tam ti zaplatí každou minutu navíc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1143
6.1.20 10:58

Pracuj do vyse sveho platu :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.1.20 11:00

A za to, že se ozvu lze čekat vyhazov asi :(

• Nahlásit
  • Citovat
227
6.1.20 11:01
@Anonymní píše:

Se neozývej. Prostě pokud ti šéfová nařídí přesčas, a že dnes teď musíš zůstat, tak řekni, že nezůstaneš, svých 6 hodin sis odmakala a jdeš si po svých.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4871
6.1.20 11:08
@Anonymní píše:

Všude je hafo práce, pošli jí k čertu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
315
6.1.20 11:08

I

Nechceš zkusit třeba jiný řetězec, zkus se domluvit jinde.Tam to nemá cenu

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1143
6.1.20 11:09
@Anonymní píše:

No a nebylo by lepsi si najit rovnou jinou prac, dokud je ji jeste dostatek?

• Nahlásit