Čím to je, že vypadáme starší?

114
5.5.17 23:20

Čím to je, že vypadáme starší

Krásný večer všem!
Zrovna dnes jsem přemýšlela, čím to je, že někomu tipujeme více let než mu ve skutečnosti je. A je to zejména můj případ.
Je mi 22 let, takže o nějaké sešlosti věkem nemůže být řeč :D Přesto mi lidi tipují více let a upřímně uznávám, že asi o trochu starší vypadám. Přitom si nemyslím, že by to bylo třeba kvůli zanedbanému vzhledu. Nekouřím, žiju zdravým životním stylem, takže třeba pleť/zuby/postavu mám pěknou. Neoblíkám se jako stará bába, taková ležérní elegance a ani nechodím zmalovaná.
Třeba moje mamka říká, že je to proto, že zkrátka přemýšlím a chovám se jako starší člověk, a proto tak můžu na lidi působit i vzhledově. V tomhle ji musím dát za pravdu, chodím do práce i studuju, jsem celkem zodpovědná a opravdu hodně cílevědomá…už od střední školy jsem měla zájmy jinde než moji vrstevníci. Přesto se ale taky umím občas chovat jako puberťák.
Myslíte si, že to může být opravdu tímhle? Popřípadě proč někdo v takhle mladém věku působí starší než je?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

915
5.5.17 23:22
@Frozie_F píše:
Krásný večer všem!
Zrovna dnes jsem přemýšlela, čím to je, že někomu tipujeme více let než mu ve skutečnosti je. A je to zejména můj případ.
Je mi 22 let, takže o nějaké sešlosti věkem nemůže být řeč :D Přesto mi lidi tipují více let a upřímně uznávám, že asi o trochu starší vypadám. Přitom si nemyslím, že by to bylo třeba kvůli zanedbanému vzhledu. Nekouřím, žiju zdravým životním stylem, takže třeba pleť/zuby/postavu mám pěknou. Neoblíkám se jako stará bába, taková ležérní elegance a ani nechodím zmalovaná.