Císař potřetí - není to nebezpečné

308
10.10.05 13:03

Císař potřetí - není to nebezpečné

Ahoj holky,

mám 3děti , první spontánně, druhé a třetí císařem. Chtěli bychom ještě další mimi, ale bojím se potřetí jít na císaře. Ví některá z vás jak moc je to nebezpečné, a najde se zde vůbec některá mamka , která byla vícekrát na císaři a poradí mi ? A jakou roli v tom hraje věk matky? Je mi už 35 let. Moc všem děkuji za odpověďi.

Evula

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

2733
10.10.05 13:27

Ahoj Evi, no nejsem lékař, ten Tvůj ošetřující by Ti na tohle měl odpovědět nejlépe…ale mám dojem, co jsem kde četla, že se riziko zvyšuje - myslím že riziko prasknutí dělohy v místě té jizvy, ale nechci strašit…taky asi záleží jak dlouho jsi po posledním porodu a další věci…Na druhou stranu mě napadá např. manželka Davida Backhama - ta měla tři děti dost brzo po sobě a všechny císařem…tak nevím :-)každopádně hodně štěstí :-) Kristýna

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6545
10.10.05 13:31

V ČR se mluví o tom, že riziko je zvýšení a v cizině (jsem někde četla) to prý zas tak zvláštní není.
Každopádně sem chodívala Majdalenka (Listopadky - Prosinčátka 2004), která má 3 holky s odstupem 3 let a všechny císařem. První dvě byly pro nepostupující porod (jestli se nepletu, nechci kecat) a třetí císař byl rovnou naplánovaný. Jsou v pořádku.
Každopádně je vhodné to probrat s dr, zná tě dobře a bude vědět, jestli existuje nějaký důvod, proč do toho nejít.
Gabča a Barča

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
143
10.10.05 13:33

Ahoj, mě když chtěl primář rodit císařem řekl mi že mě musí upozornit že můžu mít max. 3 děti a ty další by měly pak jít taky císařem - takže snad by to mělo být OK.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
868
10.10.05 13:40

...

Ahojky Evi,

já byla v porodnici na plánovaném císaři spolu s paní, která byla na císaři potřetí.

Vím, že jí říkali, že 3 císaře jsou maximum a další otěhotnění již stritně nedopručují.